На цифри дивитися легко, але що вони значать у реальності? 480, 520, 640 літрів – здається, чим більше, тим краще. Та на практиці ці літри часто не додають зручності. Один багажник наче величезний, але завузький і з високим порогом. В іншому – усе стає рівненько: і дитячий візок поміщається, і пакети не розлітаються, хоча за даними він менший. То що ж важливіше: літри чи продуманість? Ми провели власний тест – не за цифрами у брошурах, а за тим, як багажник поводиться у щоденному використанні. Що і як влазить, де не тріскаються яйця і де ви не потягнете спину, витягуючи ящик із водою.
Skoda Octavia
Кілька поколінь поспіль багажник Octavia вважають зразком практичності. Навіть у ліфтбек-версії – майже 600 літрів простору, а зі складеними спинками сидінь отримуємо майже універсал. Поріг низький, отвір широкий, кришка піднімається разом зі склом – маневрувати легко. Візок? Лягає вздовж. Пральна машина? Лише дбайливо затягуйте.
Дрібні деталі додають комфорту: гачки, сітки, бічні ніші – пакети не літають у кути. Кришка підіймається високо, оздоблення приємне на дотик. Навіть седан за практичністю близький до кросовера.
Toyota RAV4
RAV4 – кросовер із не найбільшим багажником (580 літрів), зате з одним із найзручніших. Плоска підлога без сходинок, під нею – глибокий відсік з органайзерами. Полиця знімається або ховається, коли не потрібна.
Важливо: поріг багажника майже врівень із підлогою – спина скаже “дякую”. Сидіння складаються у майже рівну площадку.
Renault Duster
445 літрів не вражають на папері, але на ділі Duster дивує. Вертикальні стінки, глибокий отвір, мінімум виступів – усе влазить. У старих моделях заважала висока завантажувальна висота, зараз це виправили.
Багажник без розкоші: оббивка проста, але не шкода поставити брудні чоботи чи відро з цементом. Пластик миється без проблем. Під підлогою – запаска та місце для інструментів. Склавши сидіння, можна везти холодильник. Для багатьох власників Duster – це і робочий бусик, і база для риболовлі.
Kia Ceed SW
Ceed SW – приклад, як об’єм можна перетворити на зручність. Паспортні 625 літрів сприймаються як ще більше завдяки формі: низький поріг, широкий отвір, прямокутна геометрія. Завантажити великий предмет самотужки – не проблема.
Подвійна підлога дозволяє ховати дрібниці та робить майданчик рівним. Шторка допомагає, а не заважає. Є рейлінги для роздільників, гачки, світло – усе для комфорту міського користувача.
Volkswagen Tiguan
615 літрів – гарний показник, але головне – гнучкість. Задній ряд можна посунути вперед, збільшуючи корисний простір. Отвір широкий і правильний за формою, поріг – низький.
Великі валізи стають без проблем. Розетка, кишені, сітки – дрібниці, що полегшують життя. Tiguan – один із найзручніших сімейних кросоверів, якщо треба возити не лише коляску, а й велосипед.
Hyundai Tucson
Нова генерація Tucson має 620 літрів простору. Плоска підлога, шторка, що ховається всередину, бічні ніші – усе на місці. Поріг низький, обробка якісна, кришка відкривається електроприводом.
Фішка – легкий доступ: можна відкрити стулку й витягнути пакунок, не розвантажуючи все інше. Сидіння складаються кнопкою прямо з багажника.
Honda CR-V
CR-V – втілення кубічної місткості. Отримуєте широкий, високий і глибокий багажник із рівною підлогою. Склавши спинки, площа стає майже пласкою. Простір не забирає місце у салону.
Є підпідлоговий органайзер, а в деяких комплектаціях – навіть нішу для міні-холодильника. Кришка відчиняється високо, тож і високим людям зручно. Собаки, валізи, саджанці – все входить без проблем.
Volvo V60
530 літрів – не рекорд, але V60 бере не об’ємом, а продуманістю. Складаєш спинки натисканням кнопки, є ремені для фіксації, підсвічування у двох зонах, шторка зі зручними роликами.
Отвір має правильну форму, підлога рівна. Для тендітних речей є окремі фішки, тож нічого не стукає навіть на повній загрузці. Ідеальний багажник для тих, хто хоче, щоб усе було на своїх місцях.