Volkswagen продовжує розвивати лінійку седанів, але вже не для Європи. На зміну класичному Passat у кузові седан приходить оновлений Volkswagen Magotan 2026, який у Китаї готується отримати гібридну версію з можливістю підзарядки від мережі (тобто PHEV). Новий Magotan уже пройшов модернізацію у 2024 році, а тепер компанія тестує його з електрифікованим мотором. У Європі ж повернення седана поки що не планується.
Рішення VW відмовитися від седанів у Європі стало логічним кроком на тлі популярності кросоверів і універсалів. Китайська стратегія компанії виглядає інакше: Magotan, створений на базі Passat, користується там стабільним попитом. У країні досі високий інтерес до класичних седанів, і Volkswagen явно не збирається здавати позиції зараз.
На тестових фото помітно, що гібридний Magotan отримав більш обтічну форму і нові висувні дверні ручки. У салоні змін небагато – все той самий великий екран мультимедіа та цифрова приладова панель, які вже доступні в китайській версії. Серед опцій можливий другий дисплей для пасажира. Під капотом очікується силова установка потужністю близько 272 к.с. і запас ходу на електротязі понад 100 км.
Вихід Magotan PHEV на ринок Китаю заплановано на 2026 рік, офіційна прем’єра очікується до кінця 2025-го. Європейцям же, схоже, залишається лише спостерігати за успіхами моделі здалеку – повертати седан на місцевий ринок з будь-якою назвою Volkswagen поки що не має наміру.