Чи варто переходити з А-92 на А-95, якщо двигун працює без проблем

Час читання: 2 хв.
0
Чи варто переходити з А-92 на А-95, якщо двигун працює без проблем

Октанове число бензину є однією з ключових характеристик пального, що впливає не тільки на експлуатаційні характеристики автомобіля, а й на фінансові витрати власника. Різниця у вартості між бензином А-92 і А-95 складає близько 10%. Хоча це може здатися незначним, при регулярних заправках сума може бути досить суттєвою. Тому у багатьох автовласників виникає питання: чи варто переходити на дорожчий бензин?

Власники бензинових автомобілів часто стикаються з вибором: яке октанове число пального вибрати для свого авто? Виробники мотора зазвичай визначають допустимий і рекомендований тип пального. Звісно, двигун працюватиме і на іншому бензині, однак порушення рекомендацій щодо мінімального октанового числа може призвести до неприємних наслідків, зокрема — підвищеного ризику детонації, що є шкідливим явищем, яке виникає через мимовільне займання паливної суміші в циліндрах.

Дізнатися мінімально допустиме октанове число для вашого авто досить просто: достатньо звернутися до інструкції з експлуатації або подивитися на наклейку чи табличку на кузові автомобіля. У більшості випадків А-92 є мінімально допустимим паливом, а А-95 — рекомендованим.

Реклама

Якщо ви замислюєтеся про перехід з А-92 на А-95, головними причинами можуть бути сподівання на зменшення витрати пального та покращення динаміки автомобіля. Однак для більшості сучасних автомобілів, зокрема з малими моторами, різниця між 92 та 95 октанами є незначною і не дасть значних змін у потужності. Наприклад, для двигунів об’ємом 1.6 літра приріст динаміки складає всього 3-4%.

Щодо витрати пального, то при переході на бензин з вищим октановим числом вона дійсно може зменшитись, але лише на незначну величину. Для того ж 1.6-літрового мотора з потужністю 100 кінських сил, який на А-92 споживає 8.9 л на 100 км, при переході на А-95 можна очікувати зниження витрат лише на 0.3-0.5 л, до 8.4-8.6 л на 100 км.

Отже, якщо двигун нормально працює на А-92, не проявляючи ознак детонації, перехід на більш дороге паливо не має суттєвих фінансових чи практичних переваг.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!