Китайський автомобільний ринок досить великий, щоб виправдовувати глибоку адаптацію моделей іноземних марок, що реалізуються на ньому. Сфера програмних рішень для автомобільної галузі не є винятком, тому з наступного року BMW почне пропонувати для машин, що реалізуються в Китаї, програмні рішення Alibaba з підтримкою штучного інтелекту.
Якщо бути точніше, як пояснює Bloomberg , німецький автовиробник співпрацюватиме зі стартапом Banma, який фінансується китайським гігантом Alibaba та розвиває свої програмні рішення з використанням великої мовної моделі Qwen та відповідних фахівців. З наступного року в машинах марки BMW для китайського ринку з’явиться просунутий голосовий асистент, вони також навчаться розуміти контекст пересування автовласника та пропонувати супутні послуги. Крім того, в умовах щільного міського трафіку у водія завжди буде перед очима інформація про дорожні пробки.
BMW не самотня у своїх уподобаннях. Мовну модель Alibaba Qwen готові використовувати у своїх бортових системах китайські автовиробники XPeng, Zeekr та Leapmotor. Сама Alibaba готова вкладати у розвиток технологій штучного інтелекту серйозні кошти, у найближчі три роки на ці потреби буде виділено $52 млрд. Цей напрямок діяльності для китайського гіганта стане пріоритетним. У сегменті смартфонів Alibaba вдалося домовитися з Apple про запуск локалізованих для китайського ринку інформаційних сервісів.