Mazda CX-80, новий трирядний кросовер, розроблений на платформі Large Product Group, протестували іспанське видання km77. Автомобіль пройшов випробування «лосиний тест» та слалом, продемонструвавши як свої сильні сторони, так і слабкості.
Що ще відомо
Гібридна версія моделі оснащувалась шинами Toyo Proxes Sport розміром 235/50 R20. Підвіска, налаштована для сімейного комфорту, забезпечує м’якість, але знижує керованість при різких маневрах, що типово для автомобілів із високим центром важкості.
У тесті Mazda CX-80 змогла уникнути конусів на швидкості 78 км/год. Однак при зниженні швидкості до 74 км/год автомобіль показав значні коливання кузова, що призвело до збивання кількох перешкод. У слаломі модель показала час 24,8 секунд, перебуваючи на одному рівні з такими конкурентами, як BMW iX xDrive40, Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC, MG 4 Electric і Subaru Solterra.
Тести виявили певні недоліки, серед яких надлишкові крен кузова при зміні напрямку руху та надмірна м’якість підвіски. Це знижує передбачуваність поведінки автомобіля на дорозі, що не відповідає філософії Mazda Jinba Ittai. Ймовірно, у майбутніх версіях компанії потрібно оптимізувати налаштування підвіски та системи стабілізації, щоб покращити керованість.
Mazda CX-80, представлена у квітні 2024 року, стала доступною для замовлення в травні. Лінійка двигунів для Європи включає дизельний мотор з м’яким гібридом, що забезпечує момент, що крутить, 550 Нм, а також бензиновий 3,3-літровий рядний агрегат. Гібридна версія оснащена 2,5-літровим двигуном Skyactiv-G із максимальним моментом 500 Нм.