У третьому кварталі 2024 року компанія реалізувала лише 307 одиниць XM, що на 30,7% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року, коли було продано 443 автомобілі.
Що ще відомо
Проблеми XM особливо помітні на фоні інших моделей BMW. Наприклад, у тому ж кварталі було продано 543 родстера Z4, відомого своїми скромними обсягами продажів, але навіть він продемонстрував зростання на 64%.
Загальні продажі BMW також продовжують знижуватися: реалізація седанів і хетчбеків зменшилася на 5%, позашляховиків — на 8,5%, а продажі бренду Mini впали на 33%. Серед інших важливих змін варто відзначити падіння продажів 3-ї серії на 13,7%, незважаючи на нещодавні оновлення моделі.
Хоча з початку року загальне зниження продажів становило лише 2,1%, ситуація залишається складною. Деякі моделі, такі як Z4 та 5-та серія, демонструють позитивні результати, але більшість моделей, особливо Mini, продовжують показувати негативну динаміку.