Volvo знову оновила свій кросовер XC90, змінивши його дизайн, інтер’єр і оснащення. В оновленій моделі додано новітню мультимедійну систему та покращено підвіску. Тепер усі версії XC90 стали гібридними, включаючи «помірні» B5, B6, а також заряджувану T8.
Оновлення XC90 було проведено з великою обережністю, адже цей кросовер є важливим для Volvo. Зовнішність стала сучаснішою, із запозиченням елементів від електричних моделей EX90 та EX30. В салоні підкреслили горизонтальну архітектуру передньої панелі, додали новий відсік на центральній консолі та використали преміальні рецикловані матеріали для декоративних накладок.
Серед нововведень — новий 11,2-дюймовий дисплей мультимедійної системи з підвищеною щільністю пікселів. На домашньому екрані тепер відображаються часто використовувані функції, такі як карти, дзвінки та вибір їздового профілю. Крім того, з’явилася контекстна панель, на якій іконки змінюються залежно від ситуації, наприклад, під час паркування.
З технічної точки зору XC90 зазнав незначних змін. Базову підвіску налаштовано для більшого комфорту, а адаптивні пневмостійки з регулюванням дорожнього просвіту залишилися доступними опціонально. Покращено шумоізоляцію, а всі силові установки тепер електрифіковані, без дизельних варіантів. Моделі B5/B6 розвивають 250/300 к.с., а PHEV-версія T8 — 456 к.с. на електротязі, дозволяючи проїжджати до 70 кілометрів. Загальний запас ходу перевищує 800 кілометрів, а розгін до 100 км/год займає 5,4 секунди.