Новий кросовер Toyota C-HR провалив тести на керованість

Час читання: < 1 хв.
0
Новий кросовер Toyota C-HR провалив тести на керованість

Іспанські експерти провели два складні тести на керованість другого покоління компактного кросовера Toyota C-HR, і результати виявилися далекими від ідеальних.

Відео з випробувань опубліковане на YouTube-каналі km77.com.

Реклама

Toyota C-HR вперше з’явилася в 2016 році як компактний кросовер на тій самій платформі, що й Corolla. У 2023 році дебютувала нова, покращена версія Toyota C-HR, яка стала більш технологічною та комфортною.

Тест на слалом

Для тестування використали Toyota C-HR Advance з гібридною установкою потужністю 223 к.с., яка поєднує 2,0-літровий атмосферний двигун та електромотор. Розгін до 100 км/год відбувається за 7,3 секунди, а максимальна швидкість обмежена 180 км/год. Автомобіль обладнаний шинами Falken Ziex ZE310 розміром 225/55 R18, які забезпечують хороше зчеплення з дорогою.

У першому тесті, який передбачав слаломне маневрування між конусами, Toyota C-HR продемонструвала час 25,7 секунди. Цей результат кращий, ніж у Peugeot 208 GT Hybrid і Skoda Karoq, однак трохи поступився BYD Atto 3.

Лосиний тест

Далі Toyota C-HR перевірили на лосиному тесті, який імітує різку зміну напрямку для уникнення непередбаченої перешкоди на дорозі. Автомобіль повинен швидко перелаштуватися на сусідню смугу та повернутися назад, не зачепивши конуси. Успішне проходження тесту вважається при швидкості щонайменше 77 км/год.

Toyota C-HR змогла пройти тест лише на швидкості 71 км/год. Експерти відзначили, що, хоча автомобіль демонструє непогану керованість, система стабілізації іноді працює не зовсім коректно, особливо на високій швидкості.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!