Чому висока швидкість стає проблемою для електромобілів

Час читання: < 1 хв.
0
Чому висока швидкість стає проблемою для електромобілів

Недавнє дослідження в Німеччині виявило значне зниження запасу ходу електромобілів при швидкості 130 км/год. Тестування проводилося на німецьких автобанах з участю 48 електромобілів у різні дні за температури від 16 до 28 градусів.

Оскільки дослідження проводилося на автобанах, де швидкість зазвичай вища, ніж на дорогах інших країн, варто враховувати ці особливості при аналізі результатів. Крім того, не були враховані відмінності в комплектації автомобілів, наприклад, розмір коліс.

У тестах не брали участь такі популярні моделі, як Tesla Model Y, Volkswagen ID.4 і Hyundai Kona. Зі списку лише Tesla Model 3 у версії Performance показала найгірший результат через свою спортивну настройку.

Найкращий результат показав Audi Q8 55 e-tron quattro, який проїхав 433 км, що на 19% менше від заявленого запасу при батареї 108 кВт/год. Mercedes-Benz EQE 350+ подолав 382 км, на 22% менше від заявленого при батареї 96 кВт/год. BYD Dolphin з батареєю 60 кВт/год проїхав 322 км, на 25% менше від очікуваного.

Серед аутсайдерів опинився Volvo EX30, який проїхав лише 269 км при батареї 64 кВт/год, що на 43% менше від заявленого. Citroen e-C4X з батареєю 50,8 кВт/год проїхав 235 км, поступаючи на 44% від заявленого запасу. Найбільші втрати показав Toyota bZ4X із заднім приводом та батареєю 64 кВт/год, яка проїхала 270 км, що на 47% менше від заявленого виробником.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!