Багато хто вважає, що китайські автовиробники зосереджені на експансії світових ринків, але в самій «Піднебесній» їхню продукцію ніхто не купує, віддаючи перевагу відомим іноземним брендам. Проте травнева статистика докорінно спростовує цю оману.
Більше того, до ТОП-5 брендів, що найбільше продаються в КНР, за звітний період увійшло відразу 4 представники місцевого автопрому.
Найпопулярнішими автомобілями в Китаї у травні 2024 року виявилася продукція компанії BYD . Місцевий автовиробник наростив продаж порівняно з минулим роком відразу на 21,5% до 268 тисяч 226 одиниць і зайняв частку в 15,7% від усього ринку.
На другому місці розташувалося спільне підприємство FAW Volkswagen з результатом 124 тисячі 29 машин (частка 7,3%), а трійку замкнув Geely – 123 тисячі 768 автомобілів (частка 7,2%).
Замкнули п’ятірку ще два на 100-відсотків китайських автовиробника – Changan і Chery , обсяги продажів машин яких за звітний період у Китаї склали 95 тисяч 739 і 88 тисяч 873 тисяч штук, а частки на ринку дорівнювали 5,6 і 5,2% відповідно .
З урахуванням статистики, у ТОП-5 травневих продажів у КНР єдиним представником некитайського автопрому стало СП FAW Volkswagen, яке випускає продукцію німецької марки, адаптованої для «піднебесного» ринку, тоді як решта автовиробників є споконвічно місцевими.