Представлений електричний Jeep Wagoneer S: він швидший за найпотужнішу Tesla Model Y

Час читання: 2 хв.
0
Представлений електричний Jeep Wagoneer S: він швидший за найпотужнішу Tesla Model Y

Електричний Jeep Wagoneer S виявився кращим за Tesla Model Y, і ось чому. Новий позашляховик Jeep, пікова віддача силової установки якого складає 608 кінських сил, не тільки на 0,1 секунди швидше за Tesla Model Y Performance розганяється до 60 миль на годину (97 кілометрів на годину), але й за паспортом далекобійним — на одному заряді батареї він проїжджає 483 кілометри проти 449 кілометрів біля Тесли. Розбираємось, чим ще здивував Jeep Wagoneer S, який вже можна замовити у США за ціною від 72 тисяч доларів.

Wagoneer S – це перший електричний позашляховик Jeep для американського ринку та друга модель після нового Dodge Charger , в основі якої лежить архітектура STLA Large концерну Stellantis після нового Dodge Charger. Місткість батареї тут становить 100,5 кіловат-години, а експрес-зарядка від 20 до 80 відсотків займає всього 23 хвилини, тоді як зазвичай електромобілям такого класу потрібно не менше півгодини.

Силова установка у версії Wagoneer S Launch Edition двомоторна потужністю 608 кінських сил, і вона забезпечує розгін до 60 миль на годину за 3,4 секунди – це робить Wagoneer S швидше не тільки Tesla Model Y Performance, але і 707-сильного Jeep Grand Cherokee Trackhawk .

За габаритами Wagoneer S злегка поступається Wagoneer з ДВС: він трохи коротший, і за розмірами ближче до короткозбазного Grand Cherokee. При цьому батарейний позашляховик виглядає динамічнішим і преміальнішим за «квадратний» Wagoneer за рахунок злегка заваленої лінії даху, вузьких світлодіодних смуг і декоративної заглушки на місці решітки радіатора, яка, втім, виконана у відомій стилістиці марки. В цілому ж оформлення екстер’єру асоціюється, скоріше, з Range Rover, ніж з іншими моделями Jeep. У компанії заявляють, що коефіцієнт лобового опору позашляховика становить 0,29 — краще, ніж будь-який інший Джип.

У салоні на передній панелі встановлені чотири сенсорні екрани – приладка, дисплей мультимедійної системи, ще один дисплей для пасажира та тачскрин управління кліматичною системою. До списку оснащення входять аудіосистема McIntosh з 19 динаміками, мультикермо з фізичними кнопками та панорамний дах з люком. Буде позашляховик і система вибору режимів руху, серед яких пресети для снігу і піску, а також комплекс електронних асистентів.

Прийом замовлень вже відкрито, а до дилерських центрів Jeep Wagoneer S дістанеться восени 2024 року. Пізніше очікуються і доступніші версії, плюс не виключена поява модифікації з ДВЗ, оскільки платформа STLA Large сумісна з традиційними силовими установками.

У сімейство Wagoneer входять повнорозмірні Wagoneer та Grand Wagoneer, які дебютували у 2021 році, та довгобазні Wagoneer L та Grand Wagoneer L, представлені навесні 2022-го. Крім того, є виконання Wagoneer Carbide Edition, яке вирізняється чорним декором. А тепер до них приєднався і зелений Wagoneer S.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!