Компанія Audi представила початкову версію електричного Q6 e-tron. Новинка називається Q6 e-tron performance та оснащена одним електромотором у парі з батареєю ємністю 100 кіловат-годин. На одній зарядці кросовер проїжджає 641 кілометр, а розгін до першої сотні у нього займає 6,6 секунди. У сімействі “ку-шостих” варіант performance складе компанія повнопривідним Audi Q6 e-tron quattro і SQ6 e-tron. Але коштуватиме помітно дешевше — від 68 800 євро.
Компанія Audi анонсувала нову версію електричного кросовера Q6 e-tron . Вона називатиметься performance, причому стосовно «ку-шостому» приставка означає не збільшену потужність, а низьку ціну і збільшений запас ходу. Коштуватиме такий Q6 e-tron буде від 68 800 євро. Постачання почнеться в третьому кварталі, мабуть, після «старших» Audi Q6 e-tron quattro і SQ6 e-tron.
Модель Q6 e-tron – первісток Audi на платформі PPE, яку кросовер ділить з електричним Porsche Macan . Варіанти Q6 e-tron quattro та SQ6 e-tron йдуть із двомоторним повним приводом, але у Q6 e-tron performance мотор лише один, на задній осі. Його потужність – 240 кіловат, або 326 кінських сил. Батарея колишня – ємністю 100 кіловат-годин (доступні 94,9 кВт·год), і на одній її зарядці машина проїде до 641 кілометра в циклі WLTP. Розгін до ста у версії performance займає 6,6 секунд.
Якщо порівнювати з іншими Q6 e-tron, то quattro у піку видає 396 кінських сил, SQ6 e-tron – 517. Прискоритися до «сотні» електрокари можуть за 5,9 та 4,3 секунд відповідно. Паспортний запас ходу у них трохи менший: 625 кілометрів для стандартного кросовера та до 598 для S-версії. За десять хвилин запас можна заповнити на 255 кілометрів, тоді як Q6 e-tron quattro цей показник дорівнює 260 кілометрам. Ціни на повнопривідні Q6 e-tron починаються від 74 700 євро.