Китайський виробник смартфонів Xiaomi став восьмим за величиною стартапом у сфері електромобілів у країні після запуску своєї першої моделі – седана SU7. Успішний вихід Xiaomi на переповнений ринок електромобілів у Китаї обіцяє подальші зміни на найбільшому автомобільному ринку світу, де компанії вже залучені до жорсткої цінової війни на тлі ослаблення попиту.
У квітні Xiaomi продала 7058 автомобілів SU7, що стало першим повним місячним звітом з продажу з моменту запуску моделі в кінці березня. Компанія планує поставити понад 100 000 автомобілів цього року, що потребує середньомісячного продажу на рівні 11 618 одиниць. Ці результати дозволили Xiaomi обігнати бренд Avatr від державної компанії Chongqing Changan Automobile та посісти восьме місце серед найбільших стартапів у сфері електромобілів, за даними ByteDance.
Ринок електромобілів Китаю насичений численними стартапами, такими як Nio та Xpeng, а також підрозділами традиційних автовиробників, такими як Aion від GAC та Zeekr від Geely. Аналітики прогнозують подальше зростання Xiaomi в найближчі роки, передбачаючи продажі на рівні 240 000 одиниць у 2025 році та 348 000 одиниць у 2026 році.