Двигун для автомобіля можна порівняти з його серцем, яке у разі частих поломок може призвести до дорогої його пересадки. Створити вдалий мотор вдається далеко не багатьом компаніям. І часом це не виходить навіть у найвідоміших автомобільних брендів.
Журнал «Quartz» опублікував список найгірших двигунів усіх часів. Анти-ТОП включив чимало старих агрегатів американських виробників, але також здивував наявністю в ньому цілком собі сучасних моторів Hyundai/Kia і Subaru.
До шорт-листу на звання найгірших моторів в історії увійшли: 6-літровий двигун Ford Power Stroke , 2, 2,3- і 2,5-літрові мотори Ford Lima , а також PRV V6 , розроблений за співпраці Peugeot, Renault і Volvo.
Крім того, в антирейтингу відзначилися ранні мотори General Motors LT4 , Porsche MA1.75 , Cadillac V8-6-4 , фордовський ” Залізний герцог “, VW Type 4 , Chevrolet Cosworth Vega , роторний мотор Mazda Renesis , Cad FE .
Але ще більшою несподіванкою виявилася наявність у цьому списку таких щодо сучасних моторів як: BMW N63 , Subaru EJ25 та Hyundai/Kia Theta 2 .
N63 експерти назвали одним із найненадійніших двигунів BMW, а до списку його мінусів занесли високу витрату масла, часті відмови турбокомпресорів, витоку охолоджуючої рідини, проблеми з накопиченням вуглецю та збої в роботі паливних форсунок.
Японський 2,5-літровий агрегат EJ25 від Subaru розкритикували за постійні відмови прокладання голівки блоку циліндрів, а також за неякісні гіперевтектичні поршні.
А замкнули цей ТОП мотори Hyundai/Kia Theta 2 , причому як 2-літровий, так і 2,4-літровий агрегати. Двигуни змусили відкликати величезну кількість машин через дефекти колінчастого валу та металевої стружки, яка не давала маслу проходити через шатунні підшипники.
Мотори ставилися на популярні моделі Kia Optima, Hyundai Santa Fe та Kia Sorento і в результаті обійшлися корейському концерну мільярди доларів збитків.