Компанія Nissan багато років не використовувала спеціальну версію N-Trek у своєму сімейному кросовері X-Trail, але через п’ять років вирішила, що йому не вистачає її в конкуренції з Toyota RAV4, у якого є варіант Adventure. У результаті модифікація, яку в «Нісан» позиціонують як «позашляхову», повернулася до ладу.
Першим ринком для X-Trail N-Trek стала Австралія. В основі спеціальної модифікації лежить комплектація ST-L, але машина відрізняється від неї іншим дизайном нижньої частини переднього бампера, світлодіодними протитуманками, унікальним малюнком 18-дюймових колісних дисків, а також глянсовою чорною обробкою ручок дверей, кришок дзеркал і рейтингів на даху.
«Позашляховості» машині має надати лише спеціальна оббивка сидінь, виконана із синтетичної шкіри з водостійкими властивостями, яку водій не боятиметься забруднити на бездоріжжі.
Крім її X-Trail N-Trek може похвалитися наявністю всередині великого 12,3-дюймового сенсорного екрану мультимедійної системи та 12,3-дюймової цифрової панелі приладів плюс 10,8-дюймового проекційного екрану, але на оф-роудні характеристики вони, зрозуміло, не вплинуть.
Технічно кросовер не зміниться і отримає під капот 2,5-літровий 4-циліндровий бензиновий мотор, що розвиває 183 кінські сили потужності і 245 Нм моменту, що крутить.
П’ятимісну модифікацію машини будуть продавати з переднім приводом, тоді як 7-місний варіант збираються пропонувати лише у версії 4WD.