Британське видання What Car? запитало власників «батарейних» машин про проблеми, з якими вони стикалися за останні два роки, а також ціну та тривалість ремонту. У дослідженні взяли участь 21 тисяча людей. Вони поділилися враженнями про 178 електричних кросоверів віком до п’яти років. Найбільш проблемним у результаті було визнано Vauxhall (Opel) Mokka Electric, а найнадійнішим – Ford Mustang Mach-E.
Звання найненадійнішого електрокросоверу отримав Vauxhall Mokka Electric, він же Opel за межами Великобританії. За два роки володіння 40 відсотків його господарів зіштовхнулися з проблемами з батареєю, 27 відсотків поскаржилися на медіасистему, по 13 відсотків — на мотор, електрику та кермо.
За Mokka пішов Jaguar I-Pace, про неприємності з яким повідомили 42 відсотки власників. Ремонт у більшості випадків (58 відсотків) займав більше тижня, а 35 відсотків машин при цьому виявлялися не на ходу.
На третьому місці розташувався великий електропозашляховик Audi Q8 e-tron, який завдав неприємностей 40 відсоткам власників. У 25% випадків вилазили дефекти електрики, у 15% – мультимедійної системи. Третина господарів чекала на закінчення ремонту більше тижня.
Найнадійнішим електричним SUV виявився Ford Mustang Mach-E: на нього ніхто не поскаржився. Ледве поступився йому BMW iX3, єдине проблемне місце якого — інформаційно-розважальна система. Замикає трійку Tesla Model Y, 12 відсотків власників якого виявили несправності електрики та медіасистеми.