Taycan Turbo S – це один з представників сімейства Taycan, також як “позашляховий” універсал Cross Turismo, – обидва вони зазнали оновлення і переступили в 2025 модельний рік. Оновлення принесло Тайкану силову установку більшої потужності, збільшений запас ходу та швидшу зарядку. Ціни в США стартують зі 101 395 доларів, тоді як дорестайлінгова модель коштувала від 92 550 доларів.
На північноамериканському ринку оновлена модель з кузовом седан буде представлена в модифікаціях Taycan, Taycan 4S, Taycan Turbo та Taycan Turbo S, а універсал – Taycan 4 Cross Turismo, Taycan 4S Cross Turismo, Taycan Turbo Cross Turismo та Taycan Turbo S. Останній найдорожчий у лінійці, він коштує 213695 доларів. Стандартний універсал Sport Turismo з гами зник.
Рестайлінговий Taycan можна відрізнити від дореформованого за новим дизайном фар та задніх ліхтарів, а також тривимірної назви марки на кормі. У палітру додали нові відтінки кузова та два нові варіанти оздоблення інтер’єру. У салоні оновився екран мультимедійної системи – тепер на нього можна виводити потокове відео. До списку оснащення електрокарів початкового рівня увійшла пневмопідвіска, система моніторингу сліпих зон, підігрів керма, «розумний» асистент планування маршруту та система допомоги при зміні смуги руху.
Porsche значно збільшив потужність силових установок: у базового Taycan віддача зросла з колишніх 402 кінських сил до 483 сил, а у Turbo S – з 750 до 938 сил.
Версія Taycan Turbo S тепер носить звання найпотужнішого і найшвидшого серійного Porsche: з місця до 100 кілометрів на годину такий електрокар розганяється за 2,3 секунди, що на 0,3 секунди краще за попередній показник. Найпотужнішим став електромотор, встановлений на задній осі, а крім того, Taycan з опціональним пакетом Sport Chrono доступне 10-секундне збільшення потужності на 94 кінські сили.
Зрештою, скоротився час зарядки: зарядити батарею з 10 до 80 відсотків тепер можна за 18 хвилин. Місткість самої батареї збільшилася з 93 до 105 кіловат-годин, проте запас ходу Porsche поки не наводить.