Volkswagen готує оголошення про свої інвестиції в Бразилії 1 лютого, коли виробник підтвердить суму інвестицій і те, як він має намір використати гроші. Поки що інсайдери повідомляють, що сума має становити приблизно 1 мільярд євро (5,4 мільярда реалів), які будуть інвестовані в період з 2026 по 2028 рік у розробку нових продуктів та технологій.
Незважаючи на те, що Volkswagen на даний момент мовчить про призначення цих інвестицій, профспілки робітників-металістів у тих місцях, де розташовані заводи компанії, зрештою розкрили значну частину планів. Ми знаємо, що компанія планує створити пікап, розташований між Saveiro та Amarok, який конкуруватиме з Chevrolet Montana та Fiat Toro; і компактний позашляховик початкового рівня, нижчий за Nivus і T-Cross у модельному ряді марки. Ще однією новинкою, підтвердженою профспілками, є виробництво двигуна 1.5 TSI у Бразилії з м’якою гібридною системою.
Профспілка Сан-Жозе-дус-Піньяїс (PR) заявила, що завод у Парані випустить новий пікап, натхненний концептом Tarok, представленим на автосалоні 2018 року. Це буде не зовсім та ж модель через деякі зміни в дизайні і нову платформу – Tarok використовував архітектуру MQB-A1 від Taos, в той час як серійний автомобіль повинен використовувати MQB-A0 від T-Cross. Планується, що це буде гібрид, в якому використовуватиметься новий агрегат 1.5 turbo.
Завод у Сан-Бернарду-ду-Кампу (SP), штаб-квартира компанії, збиратиме два гібридні автомобілі з 2027 року на платформі MQB-A0, щоб він міг отримати електрифікований двигун. Місцева профспілка каже, що ці два автомобілі називаються всередині компанії «EVO», проте поки не відомо, про які саме машини йдеться. Сьогодні комплекс виробляє Nivus, Polo, Saveiro та Virtus.
На третьому заводі компанії, в Таубаті (Іспанія), з’явиться новий компактний позашляховик, менший за розміром, ніж Nivus та T-Cross. Це модель, про яку в Мережі ходили чутки протягом багато часу. За повідомленням профспілки, модель отримає зовнішність, яка буде «не схожа на жодний Volkswagen з будь-коли створених».
Комплекс у Сан-Карлосі (Іспанія) збиратиме еволюцію двигуна 1.4 з турбонаддувом, перейшовши на 1.5 TSI EVO2. Незважаючи на те, що він видає ті ж 150 л. потужності, агрегат привносить сучасніші технології. Серед них система деактивації циліндрів при русі автомобіля і турбокомпресор зі змінною геометрією. Цей двигун вже замінив 1.4 TSI майже на всіх світових ринках і нарешті надійде до Бразилії.
Ці нові інвестиції доповнять поточний бюджет у розмірі 7 мільярдів реалів. У 2022 році, коли Volkswagen анонсував Polo Track, він заявив, що хетчбек стане першим у новій лінійці автомобілів початкового рівня від компанії. Тоді тодішній президент VW в Латинській Америці Пабло Ді Сі заявив, що в цьому сімействі буде «більше 4 автомобілів», запущених з 2023 року.