Чому сучасні двигуни все одно потрібно прогрівати: поради для водіїв

Час читання: < 1 хв.
Чому сучасні двигуни все одно потрібно прогрівати: поради для водіїв

Багато водіїв перестали прогрівати двигун після довгого простою, бо чули різні поради в інтернеті. На перший погляд у цьому немає нічого страшного, але через 100-150 тисяч кілометрів можуть з’явитися серйозні й дорогі поломки.

Навіть сучасні бензинові та дизельні двигуни потрібно трохи прогрівати. Під час прогріву масло розподіляється по системі та виходить на робочу температуру, забезпечуючи нормальне мастило й охолодження. Це важливо і для коробки передач – її масло теж повинно прогрітися, але коробка гріється вже під час руху, тому перші кілометри не можна давати велике навантаження.

Реклама

Зазвичай вистачає 5-7 хвилин узимку при сильному морозі і 2-3 хвилини влітку. Орієнтуватися можна і за тахометром – коли оберти знижуються, можна їхати.

Але гріти сучасні авто по 10-15 хвилин шкідливо. На холостому ходу паливо згорає не повністю, утворюється нагар, швидше зношується ремінь ГРМ – це може привести до ремонту вже на пробігу 80-90 тисяч км.

Взимку не варто відразу вмикати піч на максимум – це охолоджує мотор і затягує прогрів. Обігрів салону потрібно додавати поступово або взагалі почати прогрів уже в русі – так салон нагріється швидше.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення