Якщо проводити порівняння з багатьма автокомпаніями, то Toyota не поспішала з електрифікацією свого модельного ряду настільки, що екс-гендиректор і голова компанії Акіо Тойода , якого ще багато хто знає як Морізо, заявив, що ДВЗ залишаться в портфоліо Toyota в епоху електрокарів.
У рамках презентації на Токійському автосалоні 2024 року , де був презентований публіці рестайлінговий GR Yaris, Морізо заявив, що президент Toyota Кодзі Сато та інші члени керівництва погодилися з його пропозицією не переставати розвивати ДВЗ. Тим не менш, передбачається, що паливні енергоблоки поєднуватимуться з екологічно чистими технологіями, які надалі сприятимуть досягненню вуглецевої нейтральності. За словами Морізо, зараз у компанії активно займаються створенням водневих двигунів.
Зазначимо, що зараз у лінійці електрокарів японського бренду є лише Toyota bZ4X , яка, швидше за все, не дуже відрізняється попитом на ринку. Мала швидкість переходу до електрифікації, ймовірно, перебуває під контролем Toyota, проте автокомпанія має в запасі багатообіцяючі технології для електрокарів. Очікується, що до 2027 року завдяки твердотільних акумуляторів автомобілі Toyota зможуть проїхати 1200 км на одній зарядці, при цьому час зарядки, як передбачається, становитиме лише 10 хвилин. Морізо наголосив на важливості ДВЗ для компанії, особливо у виробничому процесі. Він уточнив, що більшість колег Toyota випускають деталі двигунів, підтримуючи японський автопром.