Саме в травні 2022 року Volkswagen Group оголосила про плани відродити бренд Scout із наміром випустити суто електричний пікап і позашляховик у 2026 році. Пізніше в липні Скотта Кіо було призначено генеральним директором нової марки, а в листопаді було запущено новий веб-сайт. У березні 2023 року VW оголосив, що побудує новий складальний завод вартістю 2 мільярди доларів у Блайтвуді, штат Південна Кароліна, для двох моделей Scout . У травні 2023 року Кріс Бенджамін був призначений головним дизайнером.
Наразі з’явилася інформація, що VW вирішив екстерналізувати розробку двох моделей. За даними австрійської газети Kleine Zeitung, Magna Steyr розробляє електричний позашляховик і вантажівку в обмін на суму 450 мільйонів євро. Вважається, що це найзначніший контракт на розробку, отриманий компанією, яка базується на Граці.
В даний час Magna Steyr виробляє цілу низку автомобілів, головним з яких є G-Class , який збирається з кінця 1970-х років. Magna є одним із найбільших контрактних виробників у світі, оскільки вона побудувала 31 різну модель, що становить понад чотири мільйони автомобілів. У наші дні вона також виробляє Toyota Supra/BMW Z4, Jaguar E-Pace та I-Pace, а також новий Fisker Ocean .
Kleine Zeitung повідомляє, що Magna вже працює над парою електромобілів для Scout Motors , доручивши обов’язки інженерам у Граці та Сполучених Штатах.
Це не стало великим сюрпризом з огляду на те, що рік тому ЗМІ писали про те, що VW може передати виробництво на аутсорсинг Magna (або Foxconn ). Виробництво двох нових моделей планується розпочати до кінця 2026 року на заводі SC, річна потужність якого перевищить 200 000 одиниць.