Виявилося, що вони не мають хорошого каталогу. Багато деталей не підходять при замовленні. На думку експертів, цей процес легко може перетворитися на справжній квест з невідомим фіналом.
У розмові з Avtosots.com Артем Герман, автозбирач з Чернівців, пояснив, що українці вже мають проблеми з ремонтом автомобілів китайського виробництва. “Китай не готовий постачати на наш ринок запчастини, програмне забезпечення та технічні карти для ремонту автомобілів. Також немає серйозного діагностичного обладнання.
Ви не отримуєте номер деталі одразу після відкриття програми, як це відбувається з Volkswagen, BMW та іншими відомими брендами. У Китаї все інакше. Є проблема з електронною базою даних”.
– уточнив експерт.
Експерт також підкреслив, що багато запчастин повинні підходити до автомобіля, але просто не підходять.
Віктор Волошин, генеральний директор компанії “Автоліст”, підтвердив, що в той час як китайські автомобілі постійно змінюються, модернізуються і випускаються в різних версіях, фахівці не володіють актуальною інформацією про запчастини та технології ремонту.
До багатьох нових моделей китайського виробництва немає ні інструкцій, ні каталогів запчастин. Азійські виробники також дуже ліберально ставляться до каталогу запчастин”.
– зазначив Волошин.
За його словами, модифікації не відображаються в технічній документації. Замовлення запчастин схоже на квест. Іноді на конвеєр потрапляють фізично різні деталі, причому не від різних брендів.
Експерт вважає, що ця проблема буде вирішена через кілька років, коли незалежні СТО будуть більше займатися обслуговуванням китайських автомобілів.