Великий електричний седан Yuanhang Y6 від Dayun зійшов з конвеєра у Китаї та готується до старту продажів. Серійна модель із запасом ходу до 1020 км (CLTC) конкуруватиме з Voyah Passion та Nio ET7. Це перший крок Dayun у сегмент електромобілів високого класу.
Dayun – компанія, що входить до складу Shanxi Tongda Group. З 1999 року вона випускає скутери, а в 2009 році почала виробляти та продавати вантажні автомобілі. З 2020 року Dayun займається продажем легкової техніки у недорогому сегменті. Модельний ряд компанії включає два електромобілі та бензиновий пікап. Їхні продажі низькі: у 2022 році було продано близько 20 000 одиниць. Торік Dayun запустила високоякісний бренд під назвою Yuanhangі планує одним махом перейти з масового ринку до преміум-сегменту.
Yuanhang Y6 від Dayun базується на платформі BHD, розробленій спільно з Bosch та Huawei. Його габарити складають 5270/2000/1500 мм при колісній базі 3130 мм. Для порівняння: Y6 на 169 мм довше, на 13 мм ширше та на 5 мм нижче, ніж седан Nio ET7. Усередині Yuanhang Y6 – 5-місний салон, 17,38-дюймовий екран, 70-дюймовий AR-HUD та 19 динаміків. Цей седан доступний з п’ятьма варіантами силових агрегатів потужністю від 340, 680 та 707 к.с. Привід залежно від комплектації може бути як заднім, і повним.
Масове виробництво седана Yuanhang Y6 стартувало на заводі Dayun, який також збирає недорогі електромобілі Yuanzhi M1 та Yuehu. Раніше дилери Yuanhang почали приймати замовлення на Y6 у п’яти комплектаціях у ціновому діапазоні 329 800-529 800 юанів (2 млн – 3 млн гривень, згідно з актуальним курсом).