Головна Авто Портал HotCars назвав ТОП-6 кросоверів, які абсолютно не потрібні на бездоріжжі

Портал HotCars назвав ТОП-6 кросоверів, які абсолютно не потрібні на бездоріжжі

Час читання: < 1 хв.
0

Які з найпопулярніших SUV у світі абсолютно не годяться для того, щоб пересуватися на них бездоріжжям, розповіло видання HotCars. І першим найбільш невідповідним SUV став японський Mazda CX-5 – надійний, стильно виглядає і легкий в керуванні автомобіль, який не надто пристосований для бездоріжжя, незважаючи на кліренс 215 мм. Тривалий час у цієї машини були позашляхові режими та електронні помічники, і з оновленням ситуація кардинально не змінилася. Крім того, в даному автомобілі недоступне блокування багатодискової муфти в приводі задніх коліс, що негативно позначається на його здібностях поза асфальтовими дорогами.

Вперше Kia Sorento був представлений у 2002 році як позашляховик із рамним кузовом, проте у четвертому поколінні він перетворився на звичайний кросовер, який конкурує з Hyundai Santa Fe. Цей автомобіль швидко завоював репутацію комфортного та місткого, але, на жаль, більшість його версій не підходять для бездоріжжя. За винятком модифікації X-Line, жодна версія не обладнана блокуючим диференціалом, і навіть цього виявляється недостатньо для впевненого пересування поза асфальтовими дорогами.

Реклама

Nissan X-Trail – ідеальний кросовер для повсякденних поїздок хорошими дорогами, але він не стане кращим вибором для подорожей за межами асфальту. Це з невисоким дорожнім просвітом проти конкурентами і відсутністю знижувальної передачі та блокування диференціала.

Hyundai Santa Fe, можливо недооцінений міський кросовер, що пропонує все, що покупці хотіли б бачити в такому автомобілі. Однак його здібності в бездорожніх умовах обмежені через невисокий дорожній просвіт і недостатню прохідність. Він не обладнаний блокуючим диференціалом та знижувальною передачею, тому необхідно бути обережним при поїздках бездоріжжям.

Також в антирейтинг увійшли японські Toyota RAV4 та Honda CR-V.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.