Peugeot запустив продажі оновлених Peugeot 208 та e-208

Час читання: 2 хв.
0

Розкрито повні ціни та характеристики оновленого Peugeot 208 у Великобританії: ціни починаються з 20 400 фунтів стерлінгів (1,1 млн гривень) за модель початкового рівня з бензиновим двигуном і від 32 400 фунтів стерлінгів (1,7 млн гривень) за повністю електричний e- 208. Усі моделі вже доступні для замовлення в роздрібних магазинах Peugeot, а постачання розпочнеться у найближчі кілька місяців.

Рестайлінг торкнеться обох модифікацій 208, випущених ще в 2019 році, тому його було проведено якраз вчасно, щоб допомогти зберегти його «свіжість» у складному сегменті суперміні. Хетчбек розділяє основу CMP з нещодавно оновленим Opel Corsa і конкуруватиме з ним, оновленим гібридним Renault Clio та майбутнім Citroen C3.

Модельний ряд 208 представлений трьома варіантами виконання – Active, Allure та GT, – а ще одна лімітована версія E-Style буде доступна виключно для e-208. Рівні оснащення всіх моделей були змінені: усередині покупці 208 Active знайдуть аналогову комбінацію приладів з 3,5-дюймовим кольоровим екраном, тоді як версії Allure та GT отримають 10-дюймовий цифровий дисплей підвищеної роздільної здатності та новітню інформаційно-розважальну систему Peugeot i-Connect. GT в стандартній комплектації отримує 3D-дисплей, що настроюється. 10-дюймовий центральний сенсорний екран замінює старий 7-дюймовий у всіх моделях.

Реклама

Великою зміною рестайлінгу 208, принаймні зовні, став новий дизайн фар: вони, як і раніше, мають форму «кігтя», але зсунуті назовні, роблячи автомобіль візуально ширшим. Нова передня частина також прикрашена оновленим логотипом Peugeot та акцентами у колір кузова на решітці радіатора. Ззаду — новий підпис задніх ліхтарів із горизонтальними, а не вертикальними світлодіодними смугами. Два з семи кольорів кузова є новими – Agueda Yellow та Selenium Grey, додані нові 16- та 17-дюймові легкосплавні диски.


Що стосується силових агрегатів, в оновленому 208 з’явилося кілька нових пропозицій із технологією MHEV . Новинкою стали два варіанти м’яко-гібридного бензинового двигуна PureTech, доступні з потужністю 100 або 136 к.с. У цих автомобілях потужність передається виключно через 6-ступінчасту автоматичну коробку передач, оснащену невеликим електродвигуном. Peugeot стверджує, що гібриди споживають на 15% менше від палива.

З автомобіля до рестайлінгу буде перенесено 1,2-літровий трициліндровий двигун потужністю 75 л. з 5-ступінчастою механічною коробкою передач та версія потужністю 99 к.с. з 6-ступінчастою механічною трансмісією. Електричний Peugeot e-208 зберігає останні оновлення кінця 2022 року, коли він отримав збільшений до 400 км запас ходу завдяки новому акумулятору ємністю 51 кВт-год і потужнішому двигуну потужністю 154 к.с.

Найближчим часом Peugeot також запропонує модель з акумулятором ємністю 50 кВт-год та менш потужним двигуном потужністю 135 к.с. у висококласному виконанні E-Style за ціною 32650 фунтів стерлінгів (1,7 млн ​​гривень).

Всі моделі e-208 оснащені трифазним зарядним пристроєм потужністю 11 кВт, але електромобіль також може підтримувати швидке заряджання потужністю 100 кВт, що дозволяє перезарядити 20-80% менш ніж за 25 хвилин. Наступне покоління моделі 208 буде виключно електричним, тому це останній раз, коли ми побачимо ДВС в новій версії суперміні французької фірми.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!