Частина власників Tesla Model Y повертається до бензинових кросоверів

Час читання: < 1 хв.
0

Попри високі показники лояльності, яких домоглася Tesla, її суперники все ж переманюють деяку кількість клієнтів, виявило опитування S&P Global Mobility. Особливо актуальна проблема для Tesla Model Y: наступним автомобілем для близько третини власників стає бензиновий кросовер, позашляховик або пікап. У компанії розраховують, що все зміниться, коли на ринок вийде Cybertruck.

Tesla Model Y – електрокар із найвищим рівнем лояльності у своєму сегменті, що становить 37,3 відсотка. На другому місці Ford Mustang Mach-E з 18,5 відсотка. Близько 70,5 відсотка після Model Y купують ще один електрокар, проте решта повертаються до паливних SUV або пікапів.

На машини інших марок пересідають і деякі власники Model S, лояльність до якого знижується з віком моделі. Його господарі найчастіше обирають на заміну Lucid Air, Rivian R1T, Mercedes-Benz EQS і Rivian R1S. Близько 11,7 відсотка власників Model S змінюють його на Model X, 7,9 відсотка – на Model 3.

Реклама

Що стосується Model 3, то до бренду повертається 72,8 відсотка покупців. З них 40,3 відсотка купують кросовер Model Y, а 26,1 відсотка залишаються вірними найдоступнішій Теслі.

Поки Tesla нічого запропонувати любителям великих позашляховиків і пікапів. Перший електропікап Cybertruck, презентований ще 2019 року, зійшов з конвеєра у Техасі в липні після двох років перенесень термінів. Однак масове виробництво ще не почалося: повідомлялося, що воно стартує наприкінці нинішнього року.

 

 

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!