Передумов для дефіциту палива в Україні немає, але ціни продовжують зростати

Share

За останні кілька днів у деяких мережах АЗС спостерігається локальна відсутність бензинів, однак, щоб говорити про дефіцит цього палива, немає жодних підстав, повідомив на своїй сторінці у Facebook директор Консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.

«У грудні в Україну надходять рекордні обсяги імпорту і бензину, і ДП, які відчутно вищі за «гарячі» літні місяці. Якщо без подробиць, то тижневі постачання бензину у грудні на 30%, а дизеля на 25% вищі, ніж у попередні чотири місяці», — пише експерт.

Він зазначив, що ажіотажу немає, а половина працюючих станцій порожні в очікуванні покупців. «Отже, немає й системної проблеми. Йдеться про локальні обставини та факапи», — сказав він.

До таких локальних проблем Сергій Куюн відніс відсутність пального на станціях «Укрнафти» та «БРСМ-Нафти», які сумарно оперують майже 750 АЗС – понад 15% загальної кількості. “Тому не дивно, що на кілька годин зникає бензин і в деяких популярних мережах”, – каже експерт.

Він пояснив, що після раптової націоналізації Укрнафта на початку листопада залишилася без постачальника пального групи Приват. Додатково, за його словами, тиснули на ринок та мережі «Привату», купуючи більше звичайного продукту на внутрішньому ринку.

Насправді, за словами Сергія Куюна, наприкінці «струснули» всі мережі. З одного боку, черги з бажаючих долити 5 літрів до повного та генератори, з іншого – паралізований через очікування ембарго європейський ринок та знеструмлена митниця, а тепер ще й погода.

«Але хтось має диверсифіковані і нерідко дорогі контракти, піклуючись про клієнтів та країну, а хтось намагається працювати день у день, щоб раптово не переплатити кілька доларів. Але цього разу не прокотило. Буває. У будь-якому випадку, постачання зараз дуже високі, тому передумов для бентеги немає. Щоправда, ціна на зовнішньому ринку за тиждень додала $100/т, але це дрібниці порівняно з повноцінним забезпеченням», — вважає він.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: пальне

Останні записи

CAR Magazine вибрав найкращий електричний спортивний автомобіль

Hyundai IONIQ 5 N продовжує дивувати автомобільний світ своїми досягненнями, ставши найкращим електричним спортивним автомобілем…

09.05.2024

Новий гіперкар Bugatti отримає метровий мотор потужністю 1000 кінських сил

Новий гіперкар Bugatti отримає двигун метрового класу потужністю 1000 к.с. У 2024 році вперше в…

09.05.2024

Kia придумала нову назву для кросовера дешевше за 500 тисяч гривень

Південнокорейський автовиробник розробляє новий субкомпактний кросовер, який стане найдоступнішим позашляховиком у своїй лінійці. Автомобіль вже…

09.05.2024

Lamborghini зніме з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S

Lamborghini виводить з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S. Через чотири роки після першої…

09.05.2024

Lexus ES натякає на майбутнє електромобілів із ES350e та ES500e

Наприкінці 2021 року було представлено повністю електричний Lexus ES, що нагадує оновлену версію існуючої моделі.…

09.05.2024

Ford випустить заміну EcoSport, яка зіпсує життя Renault Duster

На початку 2024 року компанія Ford остаточно зняла з виробництва компактний позашляховик EcoSport. Автомобіль, на…

09.05.2024