Skoda оголосила ціни та характеристики оновленої версії свого найменшого кросовера. Доступний у трьох комплектаціях, з трьома двигунами та двома варіантами трансмісії, Kamiq продовжить лідирувати за ціною, доповненою оновленими технологіями та дизайном.
Модельний ряд поділено на три комплектації. SE початкового рівня з 1,0-літровим двигуном потужністю 94 л. і механічною коробкою передач коштує 24030 фунтів стерлінгів (2,83 млн рублів). Такий Kamiq оснащений безліччю ключових функцій, включаючи кондиціонер, 16-дюймові легкосплавні диски, інформаційно-розважальну систему із сенсорним екраном та 8-дюймовий дисплей водія. Версії SE також доступні з модернізованим трициліндровим двигуном потужністю 114 л. і чотирициліндровим мотором потужністю 148 к.с., обидва з опціональною автоматичною коробкою передач DSG .
Компалектації SE L і Monte Carlo мають однакові версії двигунів і коштують від 27 175 і 29 275 фунтів стерлінгів (від 3,2 млн і 3,44 млн рублів) відповідно, але оснащені великими 9,2- та 10,25-дюймовими екранами, колесами більшого розміру та новим світлодіодним освітленням.
З рестайлінгом Skoda Kamiq , найбільш консервативна, але практична пропозиція у своєму класі, не зазнає будь-яких серйозних зовнішніх змін, за винятком більших решіток радіатора, більш вузьких фар, перероблених бамперів з ширшим повітрязабірником спереду і нового дифузора ззаду. Найбільшою зміною в передній частині цілком можуть стати нові матричні світлодіодні фари, вперше доступні як опція для Kamiq , а також напис Skoda на задніх дверях.
Оновлена модель спирається на платформу MQB перевіреного VW Group , таку ж, як у Scala та поточної Fabia . В результаті лінійка двигунів може здатися знайомою, оскільки Skoda відмовляється від будь-якої форми електрифікації, прагнучи зберегти конкурентоспроможність Kamiq за ціною.
В основі лінійки лежить 1,0-літровий трициліндровий двигун TSI потужністю 94 л. з 5МКП або 114 л.с. з 6МКП чи 7АКП з подвійним зчепленням. Для більш дорогих версій передбачено 1,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 148 к.с. з функцією відключення циліндрів, призначеної для економії палива: знову ж таки, він доступний з 6МКП або 7АКП. Динаміка Kamiq має залишитися незмінною, хоча він пропонується з опцією Sports Chassis Control , яка знижує дорожній просвіт на 10 мм і пропонує кілька налаштувань для амортизаторів.
Усередині всі версії Kamiq у стандартній комплектації отримують 8-дюймову цифрову панель приладів, а SE L і Monte Carlo — більшу 10,25-дюймову панель. Центральний сенсорний екран на SE за замовчуванням є 8,25-дюймовою панеллю, але покупці можуть перейти на 9,2-дюймову конфігурацію з бездротовим підключенням Android Auto і Apple CarPlay, якщо вони замовлять додатковий навігаційний пакет або виберуть одну з двох топових версій.
У стандартній комплектації в салоні є два порти USB-C , але їх можна розширити до чотирьох портів з можливістю швидше зарядки за допомогою технологічного пакета, а додатковий порт у дзеркалі заднього виду, що ідеально підходить для підключення відеореєстраторів, є додатковою опцією. Оздоблення салону та матеріали можна буде вибрати. Інші нові функції Kamiq включають безконтактне відкриття дверей багажника у версіях, оснащених задніми дверима з електроприводом, кишені для зберігання смартфонів у спинках передніх сидінь і знімний бокс з підсклянником у центральному тунелі.
Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Leave a Comment