Ідеальний кросовер? Експерт провів тест-драйв оновленого Mazda CX-5

0
617

Людина яка робила огляд вивела в місто і на бездоріжжя Mazda CX-5, і протестувала його позашляхові якості, витрата палива, динаміку і з’ясував, чи так він хороший для свого класу.

Експерт з каналу «Перша передача» розповів, що виробник разом з оновленням виправив ті проблеми, які переслідували Mazda CX-5 до рестайлінгу, видозмінивши передні важелі і сайлентблоки на них, кути поворотних куркулів, амортизаційні стійки, додана нова система GVC. При цьому він позначив, що не варто ризикувати і використовувати при ремонті неоригінальні запчастини, так як це скоротить термін служби відповідних вузлів автомобіля. А ще деякі деталі відразу після покупки машини вимагають додаткової антикорозійної обробки.

Модель оснащена двигуном SkyActiv, для якого виробник регламентує 300 000 км пробігу. Витрата палива по паспорту становить 6,1 л на 100 км при їзді в змішаному циклі і обсязі бака в 58 л, але тест показав, що по трасі він складе 6,4 л, в місті – 9,3 л, а в змішаному циклі – 7,4 л.

Читайте також  Українських водіїв чекає судова тяганина

Що стосується безпеки при ДТП, комітет по краш-тесту NCAP присвоїв Mazda CX-5 «п’ять зірок» при високих показниках ступеня захисту пішоходів в 78%, водія і пасажирів – 95%, пасажирів заднього ряду і дітей – 85%.

Далі він вивів автомобіль на бездоріжжя, щоб перевірити його позашляхові якості. Він добре впорався з рихлим піском і навіть з діагональним вивішуванням при подоланні невеликих ям, але пізніше експерту довелося заглушити двигун, тому що стався перегрів муфти повного приводу. Автор зробив висновок, що все-таки CX-5 – міський кросовер, який хоч і буде намагатися витягти водія з бездоріжжя протягом невеликого проміжку часу, якщо той туди потрапить, але на повноцінні поїздки в таких умовах розраховувати не варто.

Читайте також  Mazda оновила CX-9 і додала кросоверу дві нові комплектації

Тестуючи «Мазду» в місті, експерт зазначив, що управляється автомобіль легко і передбачувано, але дратує автоматична функція стеження за розділювальною смугою, яка при наїзді на неї смикає кермо – від неї можна позбутися, якщо перебудовуватися з включеним поворотником. Розігнатися до 100 км / год Mazda CX-5 здатна за 9,2 секунди, як обіцяє виробник, але на ділі експерт зафіксував приладом результат в 10 секунд.

В підсумку те що CX-5 – практично ідеальний кросовер, один з кращих в сегменті, з відмінним співвідношенням ціни і якості.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.