5 автомобільних марок, що випускають браковані машини частіше за інших

0
2259

Експерти Iseecars.com провели масштабне дослідження, вивчивши сервісні акції, ініційованими автобудівниками, аж з 1985 року! Згідно з даними Національного інституту безпеки дорожнього руху (NHTSA), найрідше за цей період в технічні центри запрошували своїх клієнтів німецькі Porsche і Mercedes-Benz, а серед японських марок пальму першості завоювала Mazda. Ну, а Toyota з її хвалену надійністю лише замкнула трійку лідерів авто «Made in Japan», поступившись другим почесним місцем Subaru.

Що стосується автовиробників, в останні п’ять років частіше за інших зіштовхуються з необхідністю відкликати свої машини для усунення тієї чи іншої проблеми, то тут відзначилися американці. Найбільш дефектними були визнані автомобілі General Motors – відкличні кампанії торкнулися майже 55 000 000 транспортних засобів різних марок. У їх числі – Pontiac, Chevrolet, Oldsmobile, Cadillac, Buick і GMC.

Читайте також  Як майстри СТО дурять недосвідчених автовласників

Слідом за GM по виявленню в машинах заводського браку йде Chrysler. На ремонт або для профілактичних робіт в сервіс були запрошені трохи менше 41 000 000 автовласників. Третя позиція в антирейтингу дісталася Ford з показником майже в 25 000 000 потрапили під відкликання авто.

Звичайно, відгук – це далеко не завжди критичні поломки і їх наслідки. Як, наприклад, у випадку з горезвісними замками запалювання в автомобілях GM, які своїми мимовільними провертання на ходу обернулися кількома аваріями з летальним результатом. Зазвичай же виробники і без видимих ​​причин тестують і допрацьовують свою продукцію. Одні усувають дрібні неполадки, що проявилися через кілька років експлуатації, інші – модернізують ті чи інші вузли в конструкції, щоб цих самих неполадок не виникало в принципі.

Читайте також  Кросовер Chevrolet Captiva нового покоління (Фото)

Гірше, коли подібну роботу ініціюють не автокомпанії, а їх примушують до цього контролюючі відомства, на зразок того ж NHTSA. Як, наприклад, це сталося з Volkswagen, впійманому на заниженні показників вихлопу в двигунах своїх машин. До слова, дізельгейт для німецького концерну відгукнувся найбільшим відкликанням, сильно вдарив і на фінансових, і на репутаційних витратах. Але навіть незважаючи на цей скандал, компанія відкликала з 2014-го по 2018 рік всього 6 500 000 транспортних засобів.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.