BMW оновила M2: купе стало потужнішим і еластичнішим. Прем’єра моделі другого покоління відбулася 20 місяців тому, тому для рестайлінгу зарано, але доробок все одно достатньо. Головне нововведення – форсований на 20 кінських сил (до 480 сил) двигун. Бітурбошестерка розвиває 550 Нм на версіях з механікою, а варіант з 8-ступінчастим автоматом видає до 600 Нм. Час розгону 0-100 скоротився на 0,1 секунди. Ціна у США зросла на 1880 доларів.
Зовні дізнатися модернізований BMW M2 непросто: відтепер у стандартну комплектацію включені чорні вихлопні патрубки, розширена палітра кольорів, а також додані сріблясті колісні диски. У салоні теж без радикальних перетворень, але медіасистема тепер у версії 8.5, що означає відмову від гарячих клавіш. Також додано нове кермо з усіченим знизу ободом.
Доопрацювання 3,0-літрового турбомотора не зводяться до підвищення віддачі. “Полиця” крутного моменту на версіях з автоматом розширена: раніше пікові 550 Нм були доступні в діапазоні від 2650 до 5870 оборотів на хвилину, а тепер 600 Нм можна отримати в діапазоні від 2650 до 6130 оборотів на хвилину. Механіка залишилася в конфігураторі, хоча на інших моделях BMW поступово відмовляються від такого типу трансмісії.
У США базова BMW M2 зразка 2025 коштує 66 075 доларів, тобто купе подорожчало приблизно на три відсотки. Замовлення вже приймають, а постачання по всьому світу розпочнуться у серпні. Звичайні «двійки» BMW теж доопрацьовані, але покращення звелися до розширення колірної гами, перегляду оснащення та додавання медіасистеми OS 8.5.