Йдеться про таке нововведення, як обов’язкові техогляди. За словами експертів, більшість із завезених авто просто не зможуть пройти державний техогляд.
Згідно з даними, які є зараз в громадському доступі, цю улюблену процедуру українських водіїв повинні повернути вже до 2022 році.
Згідно думки фахівців автомобільної галузі, таке рішення сильно вдарить по ринку імпортних машин, що значно знизить їх кількість в Україні.
Так, глава Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олег Назаренко, розповів, що в разі прийняття закону про техогляд, в реальності його пройдуть близько 20% ввезених в країну автомобілів.
Найголовніша проблема, з якою зіткнуться багато автолюбителів, це вимоги ЄС щодо викидів автомобіля. При цьому варто враховувати і той факт, що норми екологічності посилюються з кожним роком.
На жаль це спровокує не оновлення середнього віку автомобілів в Україні, а створить черговий майданчик для корупційних схем.
Згадуючи часи, коли в Україні вже діяв закон про обов’язковий ТО, експерт підкреслив, що як результат ми просто отримаємо купу поламаних машин, які отримали довідку про придатність за гроші.
При цьому, в теорії, закон розрахований на те, щоб не допускати на українські дороги загального користування ті автомобілі, які не зможуть пройти обов’язковий технічний огляд.
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…
В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Leave a Comment