Йдеться про таке нововведення, як обов’язкові техогляди. За словами експертів, більшість із завезених авто просто не зможуть пройти державний техогляд.
Згідно з даними, які є зараз в громадському доступі, цю улюблену процедуру українських водіїв повинні повернути вже до 2022 році.
Згідно думки фахівців автомобільної галузі, таке рішення сильно вдарить по ринку імпортних машин, що значно знизить їх кількість в Україні.
Так, глава Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олег Назаренко, розповів, що в разі прийняття закону про техогляд, в реальності його пройдуть близько 20% ввезених в країну автомобілів.
Найголовніша проблема, з якою зіткнуться багато автолюбителів, це вимоги ЄС щодо викидів автомобіля. При цьому варто враховувати і той факт, що норми екологічності посилюються з кожним роком.
На жаль це спровокує не оновлення середнього віку автомобілів в Україні, а створить черговий майданчик для корупційних схем.
Згадуючи часи, коли в Україні вже діяв закон про обов’язковий ТО, експерт підкреслив, що як результат ми просто отримаємо купу поламаних машин, які отримали довідку про придатність за гроші.
При цьому, в теорії, закон розрахований на те, щоб не допускати на українські дороги загального користування ті автомобілі, які не зможуть пройти обов’язковий технічний огляд.
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Leave a Comment