Йдеться про таке нововведення, як обов’язкові техогляди. За словами експертів, більшість із завезених авто просто не зможуть пройти державний техогляд.
Згідно з даними, які є зараз в громадському доступі, цю улюблену процедуру українських водіїв повинні повернути вже до 2022 році.
Згідно думки фахівців автомобільної галузі, таке рішення сильно вдарить по ринку імпортних машин, що значно знизить їх кількість в Україні.
Так, глава Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олег Назаренко, розповів, що в разі прийняття закону про техогляд, в реальності його пройдуть близько 20% ввезених в країну автомобілів.
Найголовніша проблема, з якою зіткнуться багато автолюбителів, це вимоги ЄС щодо викидів автомобіля. При цьому варто враховувати і той факт, що норми екологічності посилюються з кожним роком.
На жаль це спровокує не оновлення середнього віку автомобілів в Україні, а створить черговий майданчик для корупційних схем.
Згадуючи часи, коли в Україні вже діяв закон про обов’язковий ТО, експерт підкреслив, що як результат ми просто отримаємо купу поламаних машин, які отримали довідку про придатність за гроші.
При цьому, в теорії, закон розрахований на те, щоб не допускати на українські дороги загального користування ті автомобілі, які не зможуть пройти обов’язковий технічний огляд.
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Для водіїв, які щодня стоять у міських заторах і часто працюють із зупинками, важливо розуміти,…
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Leave a Comment