Йдеться про таке нововведення, як обов’язкові техогляди. За словами експертів, більшість із завезених авто просто не зможуть пройти державний техогляд.
Згідно з даними, які є зараз в громадському доступі, цю улюблену процедуру українських водіїв повинні повернути вже до 2022 році.
Згідно думки фахівців автомобільної галузі, таке рішення сильно вдарить по ринку імпортних машин, що значно знизить їх кількість в Україні.
Так, глава Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олег Назаренко, розповів, що в разі прийняття закону про техогляд, в реальності його пройдуть близько 20% ввезених в країну автомобілів.
Найголовніша проблема, з якою зіткнуться багато автолюбителів, це вимоги ЄС щодо викидів автомобіля. При цьому варто враховувати і той факт, що норми екологічності посилюються з кожним роком.
На жаль це спровокує не оновлення середнього віку автомобілів в Україні, а створить черговий майданчик для корупційних схем.
Згадуючи часи, коли в Україні вже діяв закон про обов’язковий ТО, експерт підкреслив, що як результат ми просто отримаємо купу поламаних машин, які отримали довідку про придатність за гроші.
При цьому, в теорії, закон розрахований на те, щоб не допускати на українські дороги загального користування ті автомобілі, які не зможуть пройти обов’язковий технічний огляд.
Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…
Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…
Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…
Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…
Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…
Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…
Leave a Comment