Наші колеги з видання Road and Track натрапили на цей ралійний автомобіль в соціальних мережах і після ретельного розслідування виявили, що це далеко нестандартний Ferrari 360. У машини створена на замовних шасі з трубчастою рамою і кузов звичайного Ferrari 360 Modena. Історія створення цього боліда дуже цікава.
У ралійного автомобіля, є пара мотоциклетних двигунів Suzuki, кожен з яких може розвинути потужність до 200 кінських сил.
Створений іспанською командою з ралі і автокросу Ya-Car, машина може похвалитися системою повного приводу, тоді як оригінальний Ferrari 360 має привід тільки на задню вісь. Ще одна очевидна зміна – це помітно збільшений хід підвіски, що дозволяє спеціально сконструйованому «Феррарі» долати пересічену місцевість. Здається, що у нього є полікарбонатні вікна, які потрібні для зменшення загальної ваги авто. Також варто відзначити «совок» на даху і гігантське антикрило позаду.
Подвійна вихлопна система з наконечниками, які встановлені в центральній частині також видають не оригінальну версію Ferrari 360, так як інженери італійського бренду спочатку вивели патрубки вихлопної системи в кути заднього бампера. Компонування ралійного автомобіля має більше спільного з вихлопом, реалізованим в 360 GT / GTC, хоча ми схильні вважати, що хлопці з Ya-Car і зовсім розробили свою версію вихлопної системи.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment