Наші колеги з видання Road and Track натрапили на цей ралійний автомобіль в соціальних мережах і після ретельного розслідування виявили, що це далеко нестандартний Ferrari 360. У машини створена на замовних шасі з трубчастою рамою і кузов звичайного Ferrari 360 Modena. Історія створення цього боліда дуже цікава.
У ралійного автомобіля, є пара мотоциклетних двигунів Suzuki, кожен з яких може розвинути потужність до 200 кінських сил.
Створений іспанською командою з ралі і автокросу Ya-Car, машина може похвалитися системою повного приводу, тоді як оригінальний Ferrari 360 має привід тільки на задню вісь. Ще одна очевидна зміна – це помітно збільшений хід підвіски, що дозволяє спеціально сконструйованому «Феррарі» долати пересічену місцевість. Здається, що у нього є полікарбонатні вікна, які потрібні для зменшення загальної ваги авто. Також варто відзначити «совок» на даху і гігантське антикрило позаду.
Подвійна вихлопна система з наконечниками, які встановлені в центральній частині також видають не оригінальну версію Ferrari 360, так як інженери італійського бренду спочатку вивели патрубки вихлопної системи в кути заднього бампера. Компонування ралійного автомобіля має більше спільного з вихлопом, реалізованим в 360 GT / GTC, хоча ми схильні вважати, що хлопці з Ya-Car і зовсім розробили свою версію вихлопної системи.
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…
У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…
Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…
Після дебюту Dacia Bigster та оновлення моделей Sandero і Jogger бренд переходить до наступного етапу…
Новий Volkswagen Lavida Pro 2026 офіційно представлений, і перше враження від нього досить несподіване: автомобіль…
Leave a Comment