Наші колеги з видання Road and Track натрапили на цей ралійний автомобіль в соціальних мережах і після ретельного розслідування виявили, що це далеко нестандартний Ferrari 360. У машини створена на замовних шасі з трубчастою рамою і кузов звичайного Ferrari 360 Modena. Історія створення цього боліда дуже цікава.
У ралійного автомобіля, є пара мотоциклетних двигунів Suzuki, кожен з яких може розвинути потужність до 200 кінських сил.
Створений іспанською командою з ралі і автокросу Ya-Car, машина може похвалитися системою повного приводу, тоді як оригінальний Ferrari 360 має привід тільки на задню вісь. Ще одна очевидна зміна – це помітно збільшений хід підвіски, що дозволяє спеціально сконструйованому «Феррарі» долати пересічену місцевість. Здається, що у нього є полікарбонатні вікна, які потрібні для зменшення загальної ваги авто. Також варто відзначити «совок» на даху і гігантське антикрило позаду.
Подвійна вихлопна система з наконечниками, які встановлені в центральній частині також видають не оригінальну версію Ferrari 360, так як інженери італійського бренду спочатку вивели патрубки вихлопної системи в кути заднього бампера. Компонування ралійного автомобіля має більше спільного з вихлопом, реалізованим в 360 GT / GTC, хоча ми схильні вважати, що хлопці з Ya-Car і зовсім розробили свою версію вихлопної системи.
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Leave a Comment