Автоексперти негативно відгукнулися про високу масу автомобіля та відзначили його повнокероване шасі.
Фахівці іспанського видання km77.com протестували електрокар Mercedes-Benz EQS 580 4Matic+ у ході “лосиного тесту”. Повідомляється, що подолати трасу модель змогла лише на мінімальній для тесту швидкості 72 км/год. На вищій швидкості машина почала зносити конуси.
Нагадаємо, що «лосиний тест» використовується для перевірки стійкості автомобіля під час різких маневрів, при об’їзді перешкод, що несподівано виникли на дорозі, імітують розставлені на трасі конуси. Хорошим вважається результат, коли машина проходить тестову трасу на швидкості 77 км/год. На жаль, електрокар зміг пройти трасу лише на мінімальній швидкості 72 км/год.
Автомобіль рухався у нормальному режимі рекуперації з комфортними налаштуваннями силової установки. EQS показав швидкість 72 кілометри на годину, в середині маневру вона знизилася до 64 кілометрів на годину, а на виході з коридору взагалі впала до 52 кілометрів на годину. Примітно, що за аналогічних умов новий Mercedes-Benz S-Class поточного покоління зміг продемонструвати швидкість 74 км/год.
Експерти вважають, що досягти кращих результатів машина не змогла через велику масу (2060 кілограмів у S-Class і 2670 кілограмів у EQS 580 4Matic+ ). Повнокероване шасі допомагає виконати маневр, але потребує звикання до особливостей поведінки моделі. Фахівці зафіксували недостатню повертаність, що призводить до зіткнення з конусами, хоча водій не втрачає контролю над машиною.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment