Тести

Ще одна модель Hyundai отримала нуль балів у тесті безпеки NCAP

Share

Організація Latin NCAP тестує автомобілі за тим же регламентом, що й відома європейська організація Euro NCAP, проте висуває більш жорсткі вимоги до базового комплекту систем безпеки та не включає низку тестових дисциплін.

Седан Hyundai Accent перевірили у трьох тестових випробуваннях. Автомобіль перевірили при фронтальному ударі на швидкості 64 км/год із перекриттям 40%. Боковим ударом візком, що імітує інший легковий автомобіль (швидкість — 50 км/год, ширина модуля, що деформується, — 1500 мм), а також бічним ударом об стовп на швидкості 29 км/год.

При фронтальному ударі про бар’єр, що змінюється, датчики на манекені відзначили критично високе навантаження на тулуб від ременя. З’ясувалося, що високі навантаження обумовлені відсутністю обмежувача натягу ременя безпеки пасажира. На відміну від Solaris версія Accent у базовому виконанні поставляється з однією подушкою водія безпеки і системою ABS. За захист передніх сідків при фронтальному ударі седан отримав оцінку 9/100 балів.

Фахівці виявилися розчаровані захистом дітей у салоні Accent/Solaris. При встановлених дитячих кріслах лицьовою стороною назад спинка заднього сидіння зірвалася із замку та вдарила манекен трирічної дитини. Таким чином, тест на захист дітей був також провалений.

Однак не можна не відзначити, що седан продемонстрував високу міцність силового каркаса кузова, а також задовільну роботу пристроїв, що утримують. Було відзначено відмінну роботу водійської подушки безпеки, ременя водія з обмежувачем натягу та підголівників передніх сидінь.

За безпеку передніх дорослих пасажирів Hyundai Accent/Solaris отримав 9%, а безпеку дітей лише 11%, а за безпеку пішоходів – 53,11%. Системи превентивної безпеки отримали оцінку 7%. Загальний рейтинг автомобіля склав нуль зірок із п’яти можливих.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Hyundai

Останні записи

Ціни на пальне знижуються: яке паливо стане дешевшим

З січня 2025 року вартість палива на українських АЗС зазнала зростання через підвищення акцизів та…

21.02.2025

Dacia тестує новий кросовер Duster з удосконаленим повним приводом

Кілька тижнів тому Dacia Duster проходив тести, але тоді кросовер був позначений логотипом Renault. Проте…

21.02.2025

Випуск електрокара Hyundai Ioniq 5 призупинять через низький попит

Південнокорейські ЗМІ повідомили, що Hyundai тимчасово призупинить виробництво Ioniq 5 і Kona Electric з 24…

21.02.2025

Кросовер Alpine A390: перше зображення та дата прем’єри

Alpine оголосила дату дебюту свого футуристичного електричного кросовера A390. Цей спортивний фастбек з низьким профілем…

21.02.2025

Nissan Patrol Y63 отримав брутальну версію Warrior (ФОТО)

У 2019 році в Австралії з’явилася екстремальна версія пікапа Nissan Navara для бездоріжжя, а у…

21.02.2025

Audi визнала проблеми з якістю матеріалів і обіцяє покращення у майбутніх моделях

Німецький автовиробник Audi офіційно заявив про зниження якості матеріалів у своїх нових автомобілях. Раніше марка…

21.02.2025