Тести

Euro NCAP перевірив на краш-тестах одразу п’ять моделей

Share

У новій серії випробувань організації Euro NCAP взяли участь п’ять моделей, причому з них одразу три – компанії Hyundai.

У краш-тесті Euro NCAP від компанії Hyundai брав участь знайомий нам Tucson нового покоління (на європейському ринку він представлений у короткобазній модифікації), електрокар Ioniq 5 , а також компактний паркетник Bayon . Але заробити максимальні п’ять зірок вийшло не всім із цього списку: молодший Hyundai Bayon удостоївся лише чотиризіркового рейтингу.

Нагадаємо, що Hyundai Bayon – це найкомпактніший паркетник у європейській гамі корейської марки. Він навіть менший за модель Creta . Автомобіль створений на основі хетчбека Hyundai i20, має виключно передній привід та відносно просте оснащення. Воно й зіграло проти Bayon під час краш-тесту: утримуючі системи спрацювали неважливо (підвищено навантаження на водія під час фронтального удару), центральна подушка безпеки відсутня, а простенька технологія автоматичного гальмування з однією фронтальною камерою працює далеко не у всіх сценаріях. При цьому загальний рівень пасивної безпеки у Bayonвиявився все одно непоганим, а низький передок паркетника виявився найбезпечнішим для пішоходів серед трьох моделей Hyundai.

Зазначається, що Hyundai Ioniq 5 і Tucson легко заробили максимальні п’ять зірок. Причому комплекс електронних помічників у електрокара виявився значно просунутішим: жодної провальної дисципліни. Базова технологія автоматичного гальмування кросовера Tucson функціонувала грубіше, хоча за доплату можна замовити розширений варіант цієї системи. Також п’ятизірковими відмінниками стали кросовери Ford Mustang Mach-E та Toyota Yaris Cross . Цікаво, що частина випробувань для Yaris Cross проводилася австралійським комітетом ANCAP і тому для неї було застосовано праворульні автомобілі, але їх результати врахували у загальному рейтингу Euro NCAP. Більше відео із тесті в ютюбі Euro NCAP .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Euro NCAP

Останні записи

Найбільший кросовер Subaru показали у новому поколінні

У модельній лінійці Subaru кросовер Ascent представлений з 2018 року. Спочатку машина була адресована США,…

22.02.2025

Нова афера на дорогах: як шахраї взимку грабують водіїв

Під час зимових холодів шахраї не менш активні, ніж улітку. Нещодавно стала відома нова схема,…

22.02.2025

МВС України оновлює систему електронного запису до сервісних центрів

З 18 лютого 2025 року у 53 сервісних центрах МВС України запрацювала нова система електронної…

21.02.2025

Ціни на пальне знижуються: яке паливо стане дешевшим

З січня 2025 року вартість палива на українських АЗС зазнала зростання через підвищення акцизів та…

21.02.2025

Dacia тестує новий кросовер Duster з удосконаленим повним приводом

Кілька тижнів тому Dacia Duster проходив тести, але тоді кросовер був позначений логотипом Renault. Проте…

21.02.2025

Випуск електрокара Hyundai Ioniq 5 призупинять через низький попит

Південнокорейські ЗМІ повідомили, що Hyundai тимчасово призупинить виробництво Ioniq 5 і Kona Electric з 24…

21.02.2025