Тести

Euro NCAP перевірив на краш-тестах одразу п’ять моделей

У новій серії випробувань організації Euro NCAP взяли участь п’ять моделей, причому з них одразу три – компанії Hyundai.

У краш-тесті Euro NCAP від компанії Hyundai брав участь знайомий нам Tucson нового покоління (на європейському ринку він представлений у короткобазній модифікації), електрокар Ioniq 5 , а також компактний паркетник Bayon . Але заробити максимальні п’ять зірок вийшло не всім із цього списку: молодший Hyundai Bayon удостоївся лише чотиризіркового рейтингу.

Нагадаємо, що Hyundai Bayon – це найкомпактніший паркетник у європейській гамі корейської марки. Він навіть менший за модель Creta . Автомобіль створений на основі хетчбека Hyundai i20, має виключно передній привід та відносно просте оснащення. Воно й зіграло проти Bayon під час краш-тесту: утримуючі системи спрацювали неважливо (підвищено навантаження на водія під час фронтального удару), центральна подушка безпеки відсутня, а простенька технологія автоматичного гальмування з однією фронтальною камерою працює далеко не у всіх сценаріях. При цьому загальний рівень пасивної безпеки у Bayonвиявився все одно непоганим, а низький передок паркетника виявився найбезпечнішим для пішоходів серед трьох моделей Hyundai.

Зазначається, що Hyundai Ioniq 5 і Tucson легко заробили максимальні п’ять зірок. Причому комплекс електронних помічників у електрокара виявився значно просунутішим: жодної провальної дисципліни. Базова технологія автоматичного гальмування кросовера Tucson функціонувала грубіше, хоча за доплату можна замовити розширений варіант цієї системи. Також п’ятизірковими відмінниками стали кросовери Ford Mustang Mach-E та Toyota Yaris Cross . Цікаво, що частина випробувань для Yaris Cross проводилася австралійським комітетом ANCAP і тому для неї було застосовано праворульні автомобілі, але їх результати врахували у загальному рейтингу Euro NCAP. Більше відео із тесті в ютюбі Euro NCAP .

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Euro NCAP

Останні записи

Топ-5 перевірених кросоверів, якщо не хочеться китайський автомобіль

Китайські кросовери сьогодні активно завойовують ринок - вони яскраві, з величезними екранами і привабливою ціною,…

26.08.2025

Opel відмовилася від жорстких термінів переходу на електромобілі

Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…

26.08.2025

Як за мінімальні гроші покращити шумоізоляцію авто

Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…

26.08.2025

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025