Тести

Euro NCAP перевірив на краш-тестах одразу п’ять моделей

Share

У новій серії випробувань організації Euro NCAP взяли участь п’ять моделей, причому з них одразу три – компанії Hyundai.

У краш-тесті Euro NCAP від компанії Hyundai брав участь знайомий нам Tucson нового покоління (на європейському ринку він представлений у короткобазній модифікації), електрокар Ioniq 5 , а також компактний паркетник Bayon . Але заробити максимальні п’ять зірок вийшло не всім із цього списку: молодший Hyundai Bayon удостоївся лише чотиризіркового рейтингу.

Нагадаємо, що Hyundai Bayon – це найкомпактніший паркетник у європейській гамі корейської марки. Він навіть менший за модель Creta . Автомобіль створений на основі хетчбека Hyundai i20, має виключно передній привід та відносно просте оснащення. Воно й зіграло проти Bayon під час краш-тесту: утримуючі системи спрацювали неважливо (підвищено навантаження на водія під час фронтального удару), центральна подушка безпеки відсутня, а простенька технологія автоматичного гальмування з однією фронтальною камерою працює далеко не у всіх сценаріях. При цьому загальний рівень пасивної безпеки у Bayonвиявився все одно непоганим, а низький передок паркетника виявився найбезпечнішим для пішоходів серед трьох моделей Hyundai.

Зазначається, що Hyundai Ioniq 5 і Tucson легко заробили максимальні п’ять зірок. Причому комплекс електронних помічників у електрокара виявився значно просунутішим: жодної провальної дисципліни. Базова технологія автоматичного гальмування кросовера Tucson функціонувала грубіше, хоча за доплату можна замовити розширений варіант цієї системи. Також п’ятизірковими відмінниками стали кросовери Ford Mustang Mach-E та Toyota Yaris Cross . Цікаво, що частина випробувань для Yaris Cross проводилася австралійським комітетом ANCAP і тому для неї було застосовано праворульні автомобілі, але їх результати врахували у загальному рейтингу Euro NCAP. Більше відео із тесті в ютюбі Euro NCAP .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Euro NCAP

Останні записи

Опубліковано фото загадкової версії Dacia

Новий бюджетний кросовер Dacia Duster третього покоління вже повністю розсекретили офіційно та показали на фото, більше…

11.05.2024

Найгірші кросовери з пробігом: рейтинг

Популярність кросоверів стрімко зростає, а отже, питання вибору правильного транспортного засобу стає дедалі актуальнішим, адже…

11.05.2024

Названо небезпечні предмети, які не слід залишати в автомобілі влітку

З настанням спекотної погоди водії стикаються з новими проблемами, пов'язаними зі зберіганням речей в автомобілі.…

11.05.2024

Водіям розкрили правду про водіння на автомобілі з майже порожнім баком

Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня…

11.05.2024

Електричний BMW iX 2026 року отримає фальшрадіаторні грати з підсвічуванням

Майбутня оновлена ​​версія електричного кросовера 2026 модельного року також отримає покращену технологію акумуляторів, щоб збільшити…

11.05.2024

В Україні можуть почати збирати бронемашини Roshel

Канадський виробник бронемашин Roshel планує розгорнути виробництво бронетехніки на території України. Про це заявив генеральний…

11.05.2024