Тести

Euro NCAP перевірив на краш-тестах одразу п’ять моделей

Share

У новій серії випробувань організації Euro NCAP взяли участь п’ять моделей, причому з них одразу три – компанії Hyundai.

У краш-тесті Euro NCAP від компанії Hyundai брав участь знайомий нам Tucson нового покоління (на європейському ринку він представлений у короткобазній модифікації), електрокар Ioniq 5 , а також компактний паркетник Bayon . Але заробити максимальні п’ять зірок вийшло не всім із цього списку: молодший Hyundai Bayon удостоївся лише чотиризіркового рейтингу.

Нагадаємо, що Hyundai Bayon – це найкомпактніший паркетник у європейській гамі корейської марки. Він навіть менший за модель Creta . Автомобіль створений на основі хетчбека Hyundai i20, має виключно передній привід та відносно просте оснащення. Воно й зіграло проти Bayon під час краш-тесту: утримуючі системи спрацювали неважливо (підвищено навантаження на водія під час фронтального удару), центральна подушка безпеки відсутня, а простенька технологія автоматичного гальмування з однією фронтальною камерою працює далеко не у всіх сценаріях. При цьому загальний рівень пасивної безпеки у Bayonвиявився все одно непоганим, а низький передок паркетника виявився найбезпечнішим для пішоходів серед трьох моделей Hyundai.

Зазначається, що Hyundai Ioniq 5 і Tucson легко заробили максимальні п’ять зірок. Причому комплекс електронних помічників у електрокара виявився значно просунутішим: жодної провальної дисципліни. Базова технологія автоматичного гальмування кросовера Tucson функціонувала грубіше, хоча за доплату можна замовити розширений варіант цієї системи. Також п’ятизірковими відмінниками стали кросовери Ford Mustang Mach-E та Toyota Yaris Cross . Цікаво, що частина випробувань для Yaris Cross проводилася австралійським комітетом ANCAP і тому для неї було застосовано праворульні автомобілі, але їх результати врахували у загальному рейтингу Euro NCAP. Більше відео із тесті в ютюбі Euro NCAP .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Euro NCAP

Останні записи

Автоексперт поділився порадами щодо підготовки кузова до холодів

Досвідчений фахівець поділився рекомендаціями щодо захисту авто від зимових неприємностей. Що ще відомо Багато автовласників…

10.11.2024

Новий бюджетний електромобіль GAC повністю розкритий перед прем’єрою

Новий дешевий електромобіль GAC повністю розкритий до прем’єри. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії…

10.11.2024

Новий Nissan Micra показали перед прем’єрою — це клон Renault

Новий Nissan Micra розкрили до прем'єри: це клон Renault. У Мережі з'явився скріншот брошури альянсу,…

10.11.2024

Водіям роз’яснили, коли можна не показувати документи поліції

В Україні ми, водії, завжди маємо тримати при собі документи на машину та права, а…

10.11.2024

Що робити, якщо розрядився ключ-брелок від автомобіля

Сучасні автомобілі стали більш технологічними, але це не позбавило їх несподіваних проблем. Багато автомобілістів потрапляли…

10.11.2024

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024