Тести

Компактний пікап Hyundai Santa Cruz помітили на зимових тестах

Share

У невеликої вантажівки, побудованого на базі Tucson, схоже, буде абсолютно крихітна вантажна платформа.

На відміну від вантажівки Porter (H-100), який доступний на обмеженій кількості ринків, Santa Cruz стане глобальним пікапом Hyundai. У нього не буде нічого спільного з «простим» Porter, оскільки це буде більш модний позашляховик, заснований на Tucson останнього покоління, що не складно зрозуміти, поглянувши на деталі дизайну, які переглядають крізь камуфляж.

Фотошпигуни зловили майже готовий до серійного виробництва прототип Santa Cruz, що проходив фінальні випробування на замерзлому озері в Фінляндії. Hyundai наполегливо зберігає щільний камуфляж, хоча ми, ймовірно, всього лише в кількох місцях від світової прем’єри пікапа. Перший в історії Santa Cruz стане на конвеєр заводу Hyundai в Монтгомері, штат Алабама, в кінці цього року.

Незважаючи на маскування, видно досить маленьку вантажну платформу, що робить компактну вантажівку конкурентом недавно оновленого Honda Ridgeline і майбутнього Ford Maverick. Тим часом деяка зовнішня обробка на задній стійці відсутній, але решта, починаючи від шикарних коліс, бічних дзеркал, запозичених у Tucson, до люка на даху і складної решітки радіатора – говорить про те, що південнокорейський автомобіль готовий до роботи.

У той час як однойменний концепт, представлений шість років тому, мав розширену компоновку кабіни з відкидними ззаду дверима, серійна версія виглядає більш практичною. Дизайн Hyundai сильно змінився з тих пір, як концепт дебютував в Детройті багато місяців тому, тому він не буде схожий на виставковий екземпляр. Замість цього прототип більше нагадує Tucson з вантажною платформою. Очікується, що моторна гамма пікапа буде в значній мірі успадкована від кросовера.

Santa Cruz 2022 року не тільки робочою конячкою, скільки сімейною вантажівкою для любителів активного відпочинку. Якщо ви хочете щось більш практичне від Hyundai, глава глобального дизайну СангЮп Лі сказав в інтерв’ю, що у компанії вже є «багато різних варіантів» більшого вантажівки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025