Тести

Компактний пікап Hyundai Santa Cruz помітили на зимових тестах

У невеликої вантажівки, побудованого на базі Tucson, схоже, буде абсолютно крихітна вантажна платформа.

На відміну від вантажівки Porter (H-100), який доступний на обмеженій кількості ринків, Santa Cruz стане глобальним пікапом Hyundai. У нього не буде нічого спільного з «простим» Porter, оскільки це буде більш модний позашляховик, заснований на Tucson останнього покоління, що не складно зрозуміти, поглянувши на деталі дизайну, які переглядають крізь камуфляж.

Фотошпигуни зловили майже готовий до серійного виробництва прототип Santa Cruz, що проходив фінальні випробування на замерзлому озері в Фінляндії. Hyundai наполегливо зберігає щільний камуфляж, хоча ми, ймовірно, всього лише в кількох місцях від світової прем’єри пікапа. Перший в історії Santa Cruz стане на конвеєр заводу Hyundai в Монтгомері, штат Алабама, в кінці цього року.

Незважаючи на маскування, видно досить маленьку вантажну платформу, що робить компактну вантажівку конкурентом недавно оновленого Honda Ridgeline і майбутнього Ford Maverick. Тим часом деяка зовнішня обробка на задній стійці відсутній, але решта, починаючи від шикарних коліс, бічних дзеркал, запозичених у Tucson, до люка на даху і складної решітки радіатора – говорить про те, що південнокорейський автомобіль готовий до роботи.

У той час як однойменний концепт, представлений шість років тому, мав розширену компоновку кабіни з відкидними ззаду дверима, серійна версія виглядає більш практичною. Дизайн Hyundai сильно змінився з тих пір, як концепт дебютував в Детройті багато місяців тому, тому він не буде схожий на виставковий екземпляр. Замість цього прототип більше нагадує Tucson з вантажною платформою. Очікується, що моторна гамма пікапа буде в значній мірі успадкована від кросовера.

Santa Cruz 2022 року не тільки робочою конячкою, скільки сімейною вантажівкою для любителів активного відпочинку. Якщо ви хочете щось більш практичне від Hyundai, глава глобального дизайну СангЮп Лі сказав в інтерв’ю, що у компанії вже є «багато різних варіантів» більшого вантажівки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025