РІЗНЕ

Чи варто обирати всесезонні шини: «за» та «проти»

Share

Сезонна заміна покришок — звична для кожного водія рутина. Але сучасний ринок готовий запропонувати так звану «всесезонну» гуму, що, за твердженням виробників, підходить для використання протягом усього року. Пропонуємо розібратися в цьому питанні, дослідити, наскільки раціональним є таке рішення та чи не перебільшені його переваги.

Особливості всесезонних шин

Потреба в сезонній заміні гуми — головний біль будь-якого водія. Примхи погоди передбачити неможливо: невідомо, скільки саме протримається сніг, чи не настане одразу потепління, а після першого сонця — нова хвиля заморозків. Через це покупка всесезонних покришок звучить як приваблива пропозиція.

Насправді продукт розроблявся для американського ринку, а саме — штатів із дуже помірним кліматом, де відсутні різкі температурні перепади. Такі шини вважаються проміжним варіантом між літньою і зимовою гумою та мають усереднені характеристики. Їхня головна особливість — особливий малюнок протектора з неглибокими ламелями та шашками. Таке «взуття» для автівки можна застосовувати в температурних умовах від -10 до +25° С. Якщо ви плануєте придбати саме всесезонний варіант гуми, на сайті ek.ua можна ознайомитися з асортиментом, характеристиками та цінами.

Аргументи «за»

Форма і структура всесезонної автомобільної шини — прагнення гармонійно поєднати найкращі характеристики моделей, призначених для зими або літа. На практиці така гума часто позбавлена суттєвих плюсів, але є достатня кількість аргументів, що говорять на її користь:

  • це універсальний варіант, стійкий до зносу та стирання, що підходить для мінливої погоди в міжсезоння;
  • не потрібна постійна заміна, що дозволяє заощадити на послугах автосервісу;
  • комфорт і відсутність шуму під час руху асфальтом, що досягається завдяки м’якшій текстурі та менш глибокому малюнку протектора;
  • не потрібно думати, яким чином зберігати комплект покришок — достатньо стежити за їхнім станом і балансуванням.

Це економний варіант для тих, хто не користується автотранспортом на регулярній основі.

Аргументи «проти»

Всесезонна гума має безліч переваг, що пояснює зацікавленість товаром. Але без нюансів теж не обійшлося:

  • такі шини швидше зношуються через постійну експлуатацію;
  • непрактичний варіант для клімату з вираженою сезонністю. У спеку гума плавиться, машина рухається повільніше, тому зростає витрата палива; взимку — перемерзає та втрачає свої властивості;
  • в екстремальних погодних умовах погіршується керованість і маневровість автомобіля.

Зверніть увагу, що ці шини не призначені для агресивної їзди по бездоріжжю.

Висновок

Плануючи покупку комплекту шин, треба обов’язково враховувати особливості місцевого клімату. Всесезонна гума — безпрограшний варіант для тих регіонів, де зимова температура не опускається нижче -10° C, а літня — не підіймається вище +25° C. Будь-які відхилення покришки витримають, але втратять деякі експлуатаційні переваги. Також товар підійде тим, хто користується автомобілем лише в межах міста і не подорожує на дальні відстані.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Bugatti побила рекорд швидкості для кабріолетів

Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…

19.11.2024

Оновлений Chevrolet Tracker (2026) потрапив в об’єктиви папараці

Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…

19.11.2024

Названо найбезпечніші автомобілі 2024 року

У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…

19.11.2024

Яка різниця між протитуманними фарами, ближнім і дальнім світлом, і коли їх вмикати

Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…

19.11.2024

Fiat офіційно відмовився від двигунів внутрішнього згоряння на користь електрокарів

Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…

19.11.2024

Nissan готує новий Leaf як повністю електричний купе-кросовер

Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…

19.11.2024