Автоексперт вивчив вторинний автомобільний ринок та назвав добротний та відносно недорогий сімейний кросовер.
Йдеться про Opel Antara , до переваг якого експерт відніс розумні ціни, хороший антикорозійний захист, динаміку та керованість, а також високий кліренс – 200 мм. З недоліків він відзначив велику кількість бюджетних рішень та тісний задній ряд.
Силові агрегати
Базовим був атмосферний двигун Z24XE об’ємом 2,4 літра потужністю 140 к.с. з ремінним приводом ГРМ. Термін експлуатації ременя невеликий, як і у водяної помпи — їх змінюють з інтервалами 60 тисяч кілометрів. Загалом надійний мотор.
Надалі його замінив агрегат A24XE потужністю 167 л.с. з ланцюговим приводом. Ресурс ланцюга непередбачуваний – можлива рання поломка. Є проблеми з фазорегуляторами, іноді великий чад олії. Але якихось критичних дефектів не виявлено. Може проїхати близько 300 тисяч кілометрів.
Топовим до рестайлінгу був V6 об’ємом 3,2 літри потужністю 227 к.с. Зіпсований складним і дорогим приводом ГРМ із трьох ланцюгів — який міг вийти з ладу до 50 тисяч кілометрів. При перегріві дуже швидко накопичується нагар. Виявляється у падінні тяги і «масложоре», а якщо не приділити належної уваги, то неминучі задираки. Нерідкі різні течі та утруднений пуск взимку.
На зміну йому прийшов V6 об’ємом 3,0 літри з віддачею 249 к.с. Пряме впорскування, нетерпимість до поганого пального, швидке закоксування. Є необхідність постійного чищення, у тому числі і паливної системи. Ресурс «шісток» – близько 250 тисяч кілометрів.
Ранній дизель об’ємом 2,0 літра потужністю 150 л. непоганий. Ремінь ГРМ не завжди «проходить» до 60 тисяч кілометрів, а після 100 тисяч настав час чистити клапан EGR , до 200 тисяч — поршневу групу. На пізньому дизельному агрегаті об’ємом 2,2 літри потужністю 163 к.с. з механічною КПП або 184 л.с. з АКПП швидко зношується ланцюг ГРМ, виходить з ладу реле стартера (проводили кампанію відкликання). Обидва дизелі з Common Rail і не переносять дизель поганої якості. Новий витримує 300 тисяч кілометрів, ресурс старого більший.
Трансмісія
До механічних КПП (п’ятиступінчаста – до рестайлінгу, шестиступінчаста – після) притензій немає.
Автомат спочатку використовувався японський, Aisin AW55-51 , вкрай надійний за умови регулярної заміни робочої рідини. Проблеми пов’язані лише зі зносом, які проявляються ближче до 200 тисяч кілометрів пробігу. Після оновлення встановлювався автомат GM 6T40/6T45 . До модернізації 2014 року до 80–100 тисяч могло зруйнуватися пружинне кільце зчеплення, виникали вібрації через знос втулок. Недоліки виправили, але брудна олія все одно занадто швидко псує гідроблок. Схильний до перегріву – радять додатковий радіатор.
Електромагнітна муфта в системі заднього приводу до рестайлінгу “гальмувала” при підключенні задньої осі – встановили нову прошивку. Хрестовини карданного валу підходять до 60–80 тисяч кілометрів. Сапун заднього моста необхідно прочищати, інакше видавить олію через сальники.
Експлуатаційні дефекти
Підвіска автомобіля міцна та довговічна. Найгірші справи з рульовою рейкою, іноді починає стукати після 30–50 тисяч кілометрів. Заміна втулки чи всієї рейки допомагає ненадовго.
Помилки системи ABS . Два регулярні дефекти: безліч аварійних індикаторів при пуску (приходить у норму при перезапуску) і так званий «зимовий» глюк – Check Engine і помилка Р0500 (приходить в норму навесні). Причини невідомі. Моторчик пічки – класична слабка ланка.