РІЗНЕ

Високотехнологічний бренд електромобілів VOYAH офіційно представлений у Норвегії.

Share

10 березня 2022 року VOYAH, висококласний бренд електромобілів від Dongfeng Group, був офіційно представлений у Норвегії з боку “хмари”, а представники China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp. Co., Ltd. та норвезької компанії Electric Way підписали меморандум про співпрацю. Надалі норвезьким клієнтам буде запропоновано високопродуктивну продукцію електромобілів та відмінний сервіс.

Ма Лей, генеральний директор Dongfeng Imp. & Exp. Company, на церемонії підписання сказав: “Приїзд до Норвегії – це вихід VOYAH на закордонні ринки. У майбутньому ми зосередимося на продуктах та платформах VOYAH на різних європейських ринках для клієнтів.”

Тор’є Александер Сулланд, генеральний директор Electric Way Norway, сказав: “Нам дуже приємно співпрацювати з Dongfeng Motor, одним з найбільших автовиробників в Китаї, щоб представити VOYAH в Норвегії, першій зупинці в Європі. Нам не терпиться показати норвежцям VOYAH FREE, розкішний і комфортний електромобіль преміум-класу з хорошим запасом ходу та високим рівнем оснащення, інтелектом та відмінними експлуатаційними характеристиками, що відповідає потребам норвежців, безумовно хіт”.

Норвежці мають найвищу частку електромобілів у світі, що робить їх відправною точкою для швидкозростаючого китайського бренду нових енергетичних транспортних засобів. Dongfeng Motor Group створила команду з експорту до Європи, співпрацюючи в різних галузях – продукція, маркетинг, просування бренду, фінанси та післяпродажне обслуговування для просування зарубіжного проекту VOYAH, та почне європейську подорож Lantu тут, як велика інвестиція Dongfeng Group.

VOYAH відкриє свій перший виставковий зал у Клінгенбергаті, центрі столиці Норвегії Осло, а потім розпочне відкриття виставкових залів в інших містах, де VOYAH демонструватимуться та замовлятимуться онлайн. Перша модель, VOYAH FREE, буде запущена в Норвегії у червні та поставлена ​​у четвертому кварталі.

Згідно з планом, VOYAH розширюватиметься на європейські ринки, поступово покращуватиме компонування продукції, удосконалюватиме досвід використання продукції та обслуговування користувачів, створюватиме лейбл “китайська технологія” для розвитку бренду на міжнародному рівні.

  • Компанія: China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp. Co. Ltd
  • Контактна особа: Чен Хуа
  • Email: chenghua@dfmc.com.cn
  • Країна: Китай
  • Публікатор: TCB

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025