РІЗНЕ

Гідравліка на тягач: з чого вона складається

Share

Будь-який складний механізм складається з декількох ключових елементів, без яких його робота стає неможливою. Гідравліка на тягач – це такий комплекс, з якого не можна «вийняти» жодну з деталей. Тільки зібраний воєдино, він може функціонувати без будь-яких проблем. Тому кожен вузол гідросистеми вважається незамінним. А всього цих вузлів шість. До них відносяться:

  • Коробка відбору потужності (КОМ);
  • гідронасос;
  • Гідравлічний бак;
  • Гидрораспределитель;
  • Гідрошланг і рукава високого тиску;
  • Пневматична система.

Давайте розглянемо кожну з цих точок докладніше, і дізнаємося, для чого саме вони потрібні. Детальніше на сайті – https://hydramech-group.ua/product-category/gidravlika-na-tjagachi/

Відібрати і використовувати

Почнемо з коробки відбору потужності. Вона застосовується в безлічі видів вантажний, сільськогосподарської та комунальної техніки. Її єдине призначення – спонукати різні «навісні» механізми за рахунок відбору частини крутного моменту двигуна. Гідравліка на тягач потребує КОМ для цих же цілей. Завдяки їй приводиться в рух насос, і вся система починає функціонувати.

Найчастіше КОМ встановлюють в спеціально відведеній зоні на корпусі КПП. Спочатку монтують вал відбору потужності, на який і надягає коробка. А вже слідом ставиться гидронасос.

Коробки відбору потужності бувають залежними і незалежними від зчеплення. Перші працюють тільки коли машина нерухома. Саме вони використовуються при гідрофікаціі тягачів в переважній більшості випадків.

Від насоса до розподільника

Енергія, відібрана у двигуна і КПП, призводить в рух гідравлічний насос, який відповідає за прокачування масла. Насоси використовують двох типів – шестерні або аксіально-поршневі. У кожного з них свої плюси і мінуси, так що власник машини сам повинен визначитися, який краще. Щоб полегшити цю нелегку задачу, ми підготували окрему статтю про переваги «шестеренніков» і «аксіальніков».

Від насоса масло перетікає в гідророзподільник. Цей невеликий агрегат найчастіше закріплюється на корпусі гидробака і фактично «диригує» роботою системи. Розподільник тому так і називається, що змінює схеми гидроліній відповідно до обстановки або командами водія.

Це пристрій може направити масло в циліндр для підняття кузова напівпричепа, а може і злити робочу рідину для його опускання. Також на Гідророзподільники є спеціальний запобіжний клапан, який спрацьовує при небезпечному зростанні тиску в гідросистемі. Детальніше на сайті наших партнерів – https://hydramech-group.ua/product-category/gidrocilindri/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Geely Atlas відкрився на шпигунських знімках

Оновлений Geely Atlas сфотографували без камуфляжу. Кросовер Atlas, відомий у Китаї як Boyue L, змінив…

03.05.2024

BMW прогнозує спад продажу дизельних автомобілів

У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…

03.05.2024

Українські поліцейські отримали новенькі кросовери Mazda (Фото)

Уряд Франції виявив підтримку українській поліції, передавши силовому відомству 13 нових автомобілів марки Mazda. Цей…

03.05.2024

Єврокомісія вимагає більше даних від китайських автовиробників

Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…

03.05.2024

Як водіям у “Дії“ отримати копії документів

За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…

03.05.2024

З 4 травня учбові транспортні засоби позначатимуть по-новому

Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…

03.05.2024