РІЗНЕ

Гідравліка на тягач: з чого вона складається

Будь-який складний механізм складається з декількох ключових елементів, без яких його робота стає неможливою. Гідравліка на тягач – це такий комплекс, з якого не можна «вийняти» жодну з деталей. Тільки зібраний воєдино, він може функціонувати без будь-яких проблем. Тому кожен вузол гідросистеми вважається незамінним. А всього цих вузлів шість. До них відносяться:

  • Коробка відбору потужності (КОМ);
  • гідронасос;
  • Гідравлічний бак;
  • Гидрораспределитель;
  • Гідрошланг і рукава високого тиску;
  • Пневматична система.

Давайте розглянемо кожну з цих точок докладніше, і дізнаємося, для чого саме вони потрібні. Детальніше на сайті – https://hydramech-group.ua/product-category/gidravlika-na-tjagachi/

Відібрати і використовувати

Почнемо з коробки відбору потужності. Вона застосовується в безлічі видів вантажний, сільськогосподарської та комунальної техніки. Її єдине призначення – спонукати різні «навісні» механізми за рахунок відбору частини крутного моменту двигуна. Гідравліка на тягач потребує КОМ для цих же цілей. Завдяки їй приводиться в рух насос, і вся система починає функціонувати.

Найчастіше КОМ встановлюють в спеціально відведеній зоні на корпусі КПП. Спочатку монтують вал відбору потужності, на який і надягає коробка. А вже слідом ставиться гидронасос.

Коробки відбору потужності бувають залежними і незалежними від зчеплення. Перші працюють тільки коли машина нерухома. Саме вони використовуються при гідрофікаціі тягачів в переважній більшості випадків.

Від насоса до розподільника

Енергія, відібрана у двигуна і КПП, призводить в рух гідравлічний насос, який відповідає за прокачування масла. Насоси використовують двох типів – шестерні або аксіально-поршневі. У кожного з них свої плюси і мінуси, так що власник машини сам повинен визначитися, який краще. Щоб полегшити цю нелегку задачу, ми підготували окрему статтю про переваги «шестеренніков» і «аксіальніков».

Від насоса масло перетікає в гідророзподільник. Цей невеликий агрегат найчастіше закріплюється на корпусі гидробака і фактично «диригує» роботою системи. Розподільник тому так і називається, що змінює схеми гидроліній відповідно до обстановки або командами водія.

Це пристрій може направити масло в циліндр для підняття кузова напівпричепа, а може і злити робочу рідину для його опускання. Також на Гідророзподільники є спеціальний запобіжний клапан, який спрацьовує при небезпечному зростанні тиску в гідросистемі. Детальніше на сайті наших партнерів – https://hydramech-group.ua/product-category/gidrocilindri/

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти нагадали, які помилки водії роблять перед зимою

За словами експерта, водії нерідко забувають перевірити стан охолоджувальної рідини перед настанням холодів. З часом…

27.10.2025

Рендери показали, яким може бути Hyundai Tucson 2026 року

Кросовер Hyundai Tucson залишається однією з найпопулярніших моделей корейського автовиробника, проте компанія може ризикнути з…

27.10.2025

Експерт розповів, як підготувати акумулятор до зими для продовження його служби

Взимку зростає навантаження на всі елементи автомобіля, зокрема й на акумулятор. Низькі температури значно уповільнюють…

27.10.2025

Коли водій має право не їхати на медичний огляд

Українські суди все частіше звертають увагу на законність дій поліції під час зупинки автомобілів. Показовим…

27.10.2025

Представлено оновлений Nissan Skyline: з’явилися перші фото

Компанія Nissan представила оновлення для легендарного Skyline, який досі продається в Японії як аналог знятого…

27.10.2025

Нове покоління Mercedes-Benz S-Class отримає новий вигляд (ФОТО)

Компанія Mercedes-Benz готується до оновлення свого флагманського седана S-Class. Тестові рестайлінгові прототипи «Есок» випробовуються на…

27.10.2025