На постійно мінливому ринку автомобілів перехід до електричної мобільності здається незаперечним. У той час як виробники щосили намагаються адаптуватися до мінливих умов роботи, BMW виділяється своєю рішучою прихильністю до подальшого розвитку двигунів внутрішнього згоряння. Незважаючи на глобальну тенденцію до електрифікації, баварська компанія утрималася від встановлення дати відмови своїх улюблених двигунів внутрішнього згоряння.
Повідомлення, опубліковані на початку цього року, підтвердили, що BMW працює над новим поколінням бензинових і дизельних двигунів. Очікується, що агрегати з чотирма, шістьма та вісьмома циліндрами залишаться у виробництві в наступному десятилітті, в першу чергу посівши своє місце в лінійці позашляховиків автовиробника.
В той час, як конкуруючі бренди, такі як Audi та Mercedes-Benz, оголосили про амбітні терміни переходу на випуск виключно екологічно чистого транспорту, BMW прокладає інший курс. У розмові з CarExpert Франк Вебер, член ради директорів розвитку BMW Group, дав зрозуміти, що BMW не оголошуватиме дату закінчення роботи над своїми двигунами внутрішнього згоряння. Вебер заявив, що BMW передбачає майбутнє, в якому двигуни внутрішнього згоряння гармонійно співіснують з електрифікованими машинами, надаючи клієнтам безперешкодний вибір між силовими агрегатами протягом наступних 10-15 років.
«Те, що ви бачите сьогодні, — це те, як ми освоюємо гнучкість моторів у рамках нашої стратегії… Людям не потрібно робити вибір, а потім разом з нею [силовою установкою] обирати транспортні засоби. Вони просто скажуть: “Я беру все, що мені подобається”, і все одно отримають 5-Series. Для нас це справжня перевага», – пояснив Веббер інтернет-виданню.
Рішення BMW не встановлювати крайню дату для існування машин з двигунами внутрішнього згоряння контрастує з переважною тенденцією у галузі. Mercedes-Benz оголосив про свій намір перейти на електромобілі до 2030 року, залежно від ринкових умов. Audi, з іншого боку, планує відмовитися від моделей з двигунами внутрішнього згоряння до 2033 року, але орієнтуватиметься на споживчий попит та нормативи.
На додаток до своєї прихильності до традиційних двигунів внутрішнього згоряння, BMW також активно проводить електрифікацію. Компанія поставила собі за мету, щоб до кінця десятиліття не менше 50 відсотків її продажів припадало на електромобілі. Цей подвійний підхід спрямований на задоволення ширшого кола споживачів, дозволяючи їм вибирати силову установку, яка найкраще відповідає їх потребам, без шкоди для моделей автомобілів, що віддають перевагу.
В Україні існує практика вручення повісток без визначених фіксованих місць для цього. Уповноважені особи мають…
Великою новиною є додавання нової інформаційно-розважальної системи з оптимізованим інтерфейсом, сторонніми програмами та підтримкою потокової…
Український дизайнер Роман Прядко представив власне бачення українських автомобілів класу люкс. З цією метою він…
Європейський ринок досить перспективний для багатьох автовиробників, особливо це актуально для місцевих марок. Як стало…
У червні 2024 року Кабмін планує збільшити тариф на електроенергію для населення. Про це розповів…
Hyundai не збирається зупинятися у розвитку власної лінійки електромобілів, особливо коли попит на такі машини…
Leave a Comment