Новини

BMW не планує поки що відмовлятися від авто з ДВЗ

На постійно мінливому ринку автомобілів перехід до електричної мобільності здається незаперечним. У той час як виробники щосили намагаються адаптуватися до мінливих умов роботи, BMW виділяється своєю рішучою прихильністю до подальшого розвитку двигунів внутрішнього згоряння. Незважаючи на глобальну тенденцію до електрифікації, баварська компанія утрималася від встановлення дати відмови своїх улюблених двигунів внутрішнього згоряння.

Повідомлення, опубліковані на початку цього року, підтвердили, що BMW працює над новим поколінням бензинових і дизельних двигунів. Очікується, що агрегати з чотирма, шістьма та вісьмома циліндрами залишаться у виробництві в наступному десятилітті, в першу чергу посівши своє місце в лінійці позашляховиків автовиробника.

В той час, як конкуруючі бренди, такі як Audi та Mercedes-Benz, оголосили про амбітні терміни переходу на випуск виключно екологічно чистого транспорту, BMW прокладає інший курс. У розмові з CarExpert Франк Вебер, член ради директорів розвитку BMW Group, дав зрозуміти, що BMW не оголошуватиме дату закінчення роботи над своїми двигунами внутрішнього згоряння. Вебер заявив, що BMW передбачає майбутнє, в якому двигуни внутрішнього згоряння гармонійно співіснують з електрифікованими машинами, надаючи клієнтам безперешкодний вибір між силовими агрегатами протягом наступних 10-15 років.

«Те, що ви бачите сьогодні, — це те, як ми освоюємо гнучкість моторів у рамках нашої стратегії… Людям не потрібно робити вибір, а потім разом з нею [силовою установкою] обирати транспортні засоби. Вони просто скажуть: “Я беру все, що мені подобається”, і все одно отримають 5-Series. Для нас це справжня перевага», – пояснив Веббер інтернет-виданню.

Рішення BMW не встановлювати крайню дату для існування машин з двигунами внутрішнього згоряння контрастує з переважною тенденцією у галузі. Mercedes-Benz оголосив про свій намір перейти на електромобілі до 2030 року, залежно від ринкових умов. Audi, з іншого боку, планує відмовитися від моделей з двигунами внутрішнього згоряння до 2033 року, але орієнтуватиметься на споживчий попит та нормативи.

На додаток до своєї прихильності до традиційних двигунів внутрішнього згоряння, BMW також активно проводить електрифікацію. Компанія поставила собі за мету, щоб до кінця десятиліття не менше 50 відсотків її продажів припадало на електромобілі. Цей подвійний підхід спрямований на задоволення ширшого кола споживачів, дозволяючи їм вибирати силову установку, яка найкраще відповідає їх потребам, без шкоди для моделей автомобілів, що віддають перевагу.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMW

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025