Новини

BMW не планує поки що відмовлятися від авто з ДВЗ

Share

На постійно мінливому ринку автомобілів перехід до електричної мобільності здається незаперечним. У той час як виробники щосили намагаються адаптуватися до мінливих умов роботи, BMW виділяється своєю рішучою прихильністю до подальшого розвитку двигунів внутрішнього згоряння. Незважаючи на глобальну тенденцію до електрифікації, баварська компанія утрималася від встановлення дати відмови своїх улюблених двигунів внутрішнього згоряння.

Повідомлення, опубліковані на початку цього року, підтвердили, що BMW працює над новим поколінням бензинових і дизельних двигунів. Очікується, що агрегати з чотирма, шістьма та вісьмома циліндрами залишаться у виробництві в наступному десятилітті, в першу чергу посівши своє місце в лінійці позашляховиків автовиробника.

В той час, як конкуруючі бренди, такі як Audi та Mercedes-Benz, оголосили про амбітні терміни переходу на випуск виключно екологічно чистого транспорту, BMW прокладає інший курс. У розмові з CarExpert Франк Вебер, член ради директорів розвитку BMW Group, дав зрозуміти, що BMW не оголошуватиме дату закінчення роботи над своїми двигунами внутрішнього згоряння. Вебер заявив, що BMW передбачає майбутнє, в якому двигуни внутрішнього згоряння гармонійно співіснують з електрифікованими машинами, надаючи клієнтам безперешкодний вибір між силовими агрегатами протягом наступних 10-15 років.

«Те, що ви бачите сьогодні, — це те, як ми освоюємо гнучкість моторів у рамках нашої стратегії… Людям не потрібно робити вибір, а потім разом з нею [силовою установкою] обирати транспортні засоби. Вони просто скажуть: “Я беру все, що мені подобається”, і все одно отримають 5-Series. Для нас це справжня перевага», – пояснив Веббер інтернет-виданню.

Рішення BMW не встановлювати крайню дату для існування машин з двигунами внутрішнього згоряння контрастує з переважною тенденцією у галузі. Mercedes-Benz оголосив про свій намір перейти на електромобілі до 2030 року, залежно від ринкових умов. Audi, з іншого боку, планує відмовитися від моделей з двигунами внутрішнього згоряння до 2033 року, але орієнтуватиметься на споживчий попит та нормативи.

На додаток до своєї прихильності до традиційних двигунів внутрішнього згоряння, BMW також активно проводить електрифікацію. Компанія поставила собі за мету, щоб до кінця десятиліття не менше 50 відсотків її продажів припадало на електромобілі. Цей подвійний підхід спрямований на задоволення ширшого кола споживачів, дозволяючи їм вибирати силову установку, яка найкраще відповідає їх потребам, без шкоди для моделей автомобілів, що віддають перевагу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMW

Останні записи

Експерти розповіли, коли при аварії можна вирішити все без виклику поліції

Як на мене, не в кожній аварії в Україні треба обов’язково викликати патрульних. Є ситуації,…

24.03.2025

Новий Mercedes-AMG GLC отримає 580 сил і розумний повний привід

Німці з AMG тестують електричну версію Mercedes-AMG GLC 2027 — майбутній флагман серед електрокросоверів бренду.…

24.03.2025

Зимова гума влітку: можливі штрафи та правила для водіїв

В Україні багато водіїв цікавляться, чи можуть оштрафувати за їзду на зимовій гумі влітку або…

24.03.2025

Нове покоління Audi Q7 сфотографували під час тестів

Знаковий для компанії Audi кросовер Q7 з'явився у 2005 році. Машина виявилася товарним зразком прототипу…

24.03.2025

Kia Sportage наступного покоління буде виключно електричним

Кросовер Sportage є найпопулярнішим кросовером у лінійці корейського автовиробника Kia. Його актуальне, п'яте покоління, дебютувало…

24.03.2025

Ціни на електромобілі з пробігом падають рекордними темпами

За даними дослідження iSeeCars.com, середня ціна на вживані електромобілі знизилась на 15,1% порівняно з минулим…

24.03.2025