Новини

На ринок Німеччини вийде новий преміальний бренд електромобілів

Share

Xpeng — один із китайських брендів, які вже зарекомендували себе на європейському континенті, продаючи свої найрозкішніші моделі у північних країнах. Швеція, Норвегія, Данія та Голландія – це лише чотири старни, в яких можна знайти екземпляри азіатського виробника. В Іспанії він також деякий час продавався, але через приватного дилера, який завозив автомобілі в індивідуальному порядку.

Фірма оголосила, що наступного 2024 року вона вийде на інший європейський ринок, п’ятий у своєму конкретному списку, але дуже важливий з погляду продажу електромобілів, на який вона робить ставку. Цією країною є Німеччина. Xpeng зазначив, що моделі P7 та G9 будуть першими двома моделями в його каталозі для цієї країни, але не вказав, коли вони з’являться у продажу.

Xpeng P7 вважається розкішним спортивним седаном з елегантним та авангардним дизайном як зовні, так і всередині, який підкреслює великий 15-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи та 10,25-дюймова цифрова панель приладів. Клієнтам доступно дві версії: задньопривідна та повнопривідна потужністю 276 та 473 к.с. відповідно.

Обидва мають літій-іонний акумулятор загальною ємністю 86.2 кВтг та 82.7 кВтг, з яким вони можуть запропонувати максимальний запас ходу 530 та 470 кілометрів відповідно. Крім того, завдяки потужному бортовому зарядному пристрої, який підтримує максимальну потужність 175 кВт, їм потрібно лише 30 хвилин для підзарядки від 10 до 80 відсотків.

Xpeng G9 довжиною майже 4.9 метра є п’ятимісним позашляховиком з великим внутрішнім простором, який також пропонується у двох версіях. Задньопривідна оснащена єдиним електромотором з віддачею в 313 к.с., в той час як два електродвигуни видають 551 к.с. Вони мають потужну літій-іонну батарею з ємністю 98 кВтг та 84 кВтг, внаслідок чого максимальний запас ходу на одній зарядці становить 570 кілометрів в обох версіях. Ціни будуть повідомлені ближче до комерційного запуску.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Представлений новий Volvo XC60 з пневмопідвіскою та більш сучасною начинкою

Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…

18.02.2025

Toyota припиняє випуск популярних версій бестселера Corolla

Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…

18.02.2025

Peugeot прискорює електрифікацію: нові моделі та стратегія на 2025 рік

Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…

18.02.2025

Volkswagen офіційно підтвердив, що Polo перетвориться на кросовер

Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…

18.02.2025

У березні в Україні може виникнути дефіцит бензину

З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…

18.02.2025

Toyota готує новий бюджетний 7-місний кросовер

Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…

18.02.2025