Новини

На ринок Німеччини вийде новий преміальний бренд електромобілів

Share

Xpeng — один із китайських брендів, які вже зарекомендували себе на європейському континенті, продаючи свої найрозкішніші моделі у північних країнах. Швеція, Норвегія, Данія та Голландія – це лише чотири старни, в яких можна знайти екземпляри азіатського виробника. В Іспанії він також деякий час продавався, але через приватного дилера, який завозив автомобілі в індивідуальному порядку.

Фірма оголосила, що наступного 2024 року вона вийде на інший європейський ринок, п’ятий у своєму конкретному списку, але дуже важливий з погляду продажу електромобілів, на який вона робить ставку. Цією країною є Німеччина. Xpeng зазначив, що моделі P7 та G9 будуть першими двома моделями в його каталозі для цієї країни, але не вказав, коли вони з’являться у продажу.

Xpeng P7 вважається розкішним спортивним седаном з елегантним та авангардним дизайном як зовні, так і всередині, який підкреслює великий 15-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи та 10,25-дюймова цифрова панель приладів. Клієнтам доступно дві версії: задньопривідна та повнопривідна потужністю 276 та 473 к.с. відповідно.

Обидва мають літій-іонний акумулятор загальною ємністю 86.2 кВтг та 82.7 кВтг, з яким вони можуть запропонувати максимальний запас ходу 530 та 470 кілометрів відповідно. Крім того, завдяки потужному бортовому зарядному пристрої, який підтримує максимальну потужність 175 кВт, їм потрібно лише 30 хвилин для підзарядки від 10 до 80 відсотків.

Xpeng G9 довжиною майже 4.9 метра є п’ятимісним позашляховиком з великим внутрішнім простором, який також пропонується у двох версіях. Задньопривідна оснащена єдиним електромотором з віддачею в 313 к.с., в той час як два електродвигуни видають 551 к.с. Вони мають потужну літій-іонну батарею з ємністю 98 кВтг та 84 кВтг, внаслідок чого максимальний запас ходу на одній зарядці становить 570 кілометрів в обох версіях. Ціни будуть повідомлені ближче до комерційного запуску.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіїв не позбавлятимуть прав за “аварійку як подяку”: поліція спростувала фейк

Останнім часом у соціальних мережах активно шириться інформація про те, що в Україні водіїв можуть…

25.06.2025

BMW підняла ціну на M5 Touring 2026 року, незважаючи на відсутність оновлень

BMW збільшила ціну на M5 Touring 2026 модельного року, незважаючи на відсутність змін в оснащенні.…

25.06.2025

Новий Nissan Juke стане електромобілем з запасом ходу до 500 км

Один із найвпізнаваніших міських кросоверів Nissan - Juke - готується до повного оновлення. Японський виробник…

25.06.2025

Автоексперт назвав головні проблеми вживаного Ford Focus третього покоління

Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…

25.06.2025

Tesla Model Y став найбільш продаваним електромобілем у Європі у травні 2025 року

За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…

25.06.2025

Skoda Elroq RS отримала спецверсію в матовому сірому кольорі (ФОТО)

Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…

25.06.2025