Новини

На ринок Німеччини вийде новий преміальний бренд електромобілів

Share

Xpeng — один із китайських брендів, які вже зарекомендували себе на європейському континенті, продаючи свої найрозкішніші моделі у північних країнах. Швеція, Норвегія, Данія та Голландія – це лише чотири старни, в яких можна знайти екземпляри азіатського виробника. В Іспанії він також деякий час продавався, але через приватного дилера, який завозив автомобілі в індивідуальному порядку.

Фірма оголосила, що наступного 2024 року вона вийде на інший європейський ринок, п’ятий у своєму конкретному списку, але дуже важливий з погляду продажу електромобілів, на який вона робить ставку. Цією країною є Німеччина. Xpeng зазначив, що моделі P7 та G9 будуть першими двома моделями в його каталозі для цієї країни, але не вказав, коли вони з’являться у продажу.

Xpeng P7 вважається розкішним спортивним седаном з елегантним та авангардним дизайном як зовні, так і всередині, який підкреслює великий 15-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи та 10,25-дюймова цифрова панель приладів. Клієнтам доступно дві версії: задньопривідна та повнопривідна потужністю 276 та 473 к.с. відповідно.

Обидва мають літій-іонний акумулятор загальною ємністю 86.2 кВтг та 82.7 кВтг, з яким вони можуть запропонувати максимальний запас ходу 530 та 470 кілометрів відповідно. Крім того, завдяки потужному бортовому зарядному пристрої, який підтримує максимальну потужність 175 кВт, їм потрібно лише 30 хвилин для підзарядки від 10 до 80 відсотків.

Xpeng G9 довжиною майже 4.9 метра є п’ятимісним позашляховиком з великим внутрішнім простором, який також пропонується у двох версіях. Задньопривідна оснащена єдиним електромотором з віддачею в 313 к.с., в той час як два електродвигуни видають 551 к.с. Вони мають потужну літій-іонну батарею з ємністю 98 кВтг та 84 кВтг, внаслідок чого максимальний запас ходу на одній зарядці становить 570 кілометрів в обох версіях. Ціни будуть повідомлені ближче до комерційного запуску.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вживані авто з США втрачають популярність серед українців

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…

20.12.2024

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024

Головні інновації Zeekr 7X: топ-5 фішок електромобіля

Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…

20.12.2024

Renault показала перші зображення нового покоління Clio

У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…

20.12.2024

Tesla анонсувала запуск виробництва оновленої Model Y

Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…

20.12.2024