Консалтингова компанія “Kantar BrandZ”, що спеціалізується на оцінці брендів (не тільки автомобілів), провела дослідження, в якому назвала десятку найдорожчих автомобільних марок у світі.
Дослідження, підготовлене аналітиками, продемонструвало цікаві результати. До десятки найкращих у 2023 році несподівано увійшли два виробники виключно електромобілів, один з яких і зовсім став найкращим, а другий опинився в ТОП-і єдиним «китайцем».
При складанні рейтингу фахівцями Kantar BrandZ розраховувалася ціна того чи іншого бренду в доларах.
У результаті найдорожчою автомобільною маркою у світі в 2023 році виявилася Tesla з орієнтовною ціною бізнесу 67,6 мільярда доларів. Більш ніж у два рази їй поступилася Toyota (28,5 мільярда доларів), а трійку замкнув Mercedes-Benz , оцінений у 23,9 мільярда доларів.
На четвертій позиції розташувалася BMW з ціною 20,9 мільярда доларів, за якою вишикувалися: Porsche (16,1 мільярда доларів), китайський BYD (10 мільярдів доларів), Ford (9,1 мільярда доларів), Audi (8,2 мільярда доларів) доларів), Honda (8 мільярдів доларів) та Ferrari (7,7 мільярда доларів).
Leave a Comment