Dacia хотіла б досягти чогось більшого, ніж просто стати недорогим автомобільним брендом. Добившись успіху в цій філософії, румунська компанія вже заглядається на інших конкурентів, бажаючи позиціонувати себе на ринку дещо іншим чином, особливо очікуючи на появу нового покоління Duster .
Renault Group справді може зробити з бюджетної Dacia конкурента американського бренду Jeep , допомагаючи румунській марці «вийти за межі доступності». За словами шеф-дизайнера Renault Лоуренса ван ден Акера , у Jeep немає серйозного конкурента на європейському ринку, тому ним цілком може стати Dacia .
«Піднялася тема активного відпочинку. Жоден [доступний] бренд не прив’язаний до природи, що стає надзвичайно актуальним, особливо з часів COVID», – повідомив Лоуренс ван ден Акер, натякаючи, в якому напрямку хоче працювати Dacia.
Першою моделлю в рамках нової концепції стане новий позашляховик Dacia Duster , виробництво якого заплановано на 2024 рік. Потім румунський бренд випустить більшу модель Bigster . При цьому компанії не мають наміру переводити свою продукцію в преміальний сегмент.
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…
Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…
Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…
Leave a Comment