Новини

У водіїв в Україні незаконно відбирають машини: що відомо

Share

В Києві відбуваються масові вилучення спортивних авто у їх власників. Коментар з приводу цієї ситуації надав засновник компанії з імпорту рідкісних авто та член автомобільної спільноти Дмитро Ганноченко, повідомляє Wheel News.

Як відбувається вилучення

Автомобіль зупиняє поліція та перевіряє документи водія:

«Перевіряють просто під приводом перевірки документів, або ви щось порушили, або ви різко виїхали від світлофора, або, наприклад, кажуть, що у вас червоні стопи фар. Так, у законі сказано про те, що можуть зупинити за невідповідність світлових приладів. Але якщо машина пройшла сертифікацію і стала на облік, то питань ніяких бути не може”, — розповідає член автомобільної спільноти Дмитро Ганноченко.

Після перевірки всіх документів, представники органів стверджують, що на цю машину є орієнтування. Однак доказів не пред’являють.

Після цього поліціанти звіряють VIN-код, а коли водій викликає на місце слідчу противну групу, то вони заявляють, що є підозра, що він перебитий.

Які машини забирають

З 1 липня в Україні здійснюється перереєстрація транспортних засобів без експертизи. Через це на дорогах перебуває багато машин-двійників. Але водії скаржаться, що зупиняють навіть нові авто з салону.

“Вони сказали, що це машина-двійник, і забрали її. Потім забрали ще два чи три Civic, а потім вже пішло-поїхало. У нас, як мінімум, з BMW-спільноти забрали вже 7-8 авто”, — розповідає Дмитро Ганноченко.

Наразі відомо про 50 таких випадків. Як зазначають потерпілі та свідки, перевагу поліціанти віддають спортивним моделям. Ймовірно, це через те, що ці авто порушують допустимий максимум звукового рівня.

Що відбувається далі

Після конфіскації спортивне авто везуть на штрафмайданчик. А на водія відкривається справа за підозрою в тому, що в машини перебитий VIN-код. Водії, котрі залишилися своїх авто говорять, що процес експертизи та доведення протилежного доволі тривалий.

Саме тому столичним водіям рекомендують уникати використання спортивних авто.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024

Consumer Reports назвав найгірші автомобілі 2025 року

У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…

08.12.2024

Експерт розповів, скільки часу потрібно прогрівати двигун взимку

Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…

08.12.2024

Штрафи за перевищення швидкості можуть зрости: поліція ініціює зміни

Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, висловив думку, що штрафи за перевищення швидкості…

07.12.2024

В Україні посилять відповідальність за паркування на місцях для людей з інвалідністю

У Верховній Раді обговорюють підвищення штрафів за паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю.…

07.12.2024

Автоексперт розповів про основні недоліки вживаної BMW 3-Series

Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 - 400 тисяч гривень, але…

07.12.2024