Новини

У водіїв в Україні незаконно відбирають машини: що відомо

В Києві відбуваються масові вилучення спортивних авто у їх власників. Коментар з приводу цієї ситуації надав засновник компанії з імпорту рідкісних авто та член автомобільної спільноти Дмитро Ганноченко, повідомляє Wheel News.

Як відбувається вилучення

Автомобіль зупиняє поліція та перевіряє документи водія:

«Перевіряють просто під приводом перевірки документів, або ви щось порушили, або ви різко виїхали від світлофора, або, наприклад, кажуть, що у вас червоні стопи фар. Так, у законі сказано про те, що можуть зупинити за невідповідність світлових приладів. Але якщо машина пройшла сертифікацію і стала на облік, то питань ніяких бути не може”, — розповідає член автомобільної спільноти Дмитро Ганноченко.

Після перевірки всіх документів, представники органів стверджують, що на цю машину є орієнтування. Однак доказів не пред’являють.

Після цього поліціанти звіряють VIN-код, а коли водій викликає на місце слідчу противну групу, то вони заявляють, що є підозра, що він перебитий.

Які машини забирають

З 1 липня в Україні здійснюється перереєстрація транспортних засобів без експертизи. Через це на дорогах перебуває багато машин-двійників. Але водії скаржаться, що зупиняють навіть нові авто з салону.

“Вони сказали, що це машина-двійник, і забрали її. Потім забрали ще два чи три Civic, а потім вже пішло-поїхало. У нас, як мінімум, з BMW-спільноти забрали вже 7-8 авто”, — розповідає Дмитро Ганноченко.

Наразі відомо про 50 таких випадків. Як зазначають потерпілі та свідки, перевагу поліціанти віддають спортивним моделям. Ймовірно, це через те, що ці авто порушують допустимий максимум звукового рівня.

Що відбувається далі

Після конфіскації спортивне авто везуть на штрафмайданчик. А на водія відкривається справа за підозрою в тому, що в машини перебитий VIN-код. Водії, котрі залишилися своїх авто говорять, що процес експертизи та доведення протилежного доволі тривалий.

Саме тому столичним водіям рекомендують уникати використання спортивних авто.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як народжувався BMW X7: історія інновацій та переконання топ-менеджменту

Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…

19.11.2025

Топ-5 надійних та безпечних уживаних авто до 20 тисяч доларів

Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…

19.11.2025

Новий BMW iX3 2026 показали з 22-дюймовими M-колесами

На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…

19.11.2025

Осінь добігає кінця: коли варто змінювати літню гуму на зимову

Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…

19.11.2025

BMW готує нове покоління 3-ї серії з оновленими двигунами та електричною версією

Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…

19.11.2025

Як підготувати електромобіль до морозів та уникнути проблем у холодну пору

Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…

19.11.2025