Новини

Електромобілі Volkswagen у Китаї підірвали ринок: продажі ID.3 збільшилися в 3 рази після зниження цін

Share

Продаж електромобілів Volkswagen ID.3 в Китаї значно зріс, збільшившись більш ніж втричі в порівнянні з попереднім місяцем. Цей сплеск пояснюється стратегічним зниженням цін, реалізованим SAIC-Volkswagen на початку липня. Стартова ціна Volkswagen ID.3 впала зі 142 900 юанів до 119 900 юанів (з 19 800 до 16 600 доларів США), що відповідає зниженню ціни на 16%.

Вплив цієї коригування цін був очевидним у показниках продажів за липень, оскільки автовиробнику вдалося реалізувати в Китаї 7378 Volkswagen ID.3, що різко контрастує з 1819 одиницями, проданими в червні. Це вражаючий сплеск продажів на 305% з червня до липня. Примітно, що цей липневий показник знаменує значне досягнення, оскільки щомісячний обсяг продажів цієї моделі ніколи не перевищував 5000 одиниць на китайському ринку протягом 2021 року.

Китайська версія ID.3 випускається на заводі SAIC Volkswagen, спільному підприємстві SAIC та Volkswagen. Він пропонується у двох версіях: базова конфігурація за ціною 119 900 юанів (16 600 доларів США) та дорожчий варіант із цінником 149 900 юанів (20 800 доларів США). За габаритами китайська версія дуже схожа на свого європейського аналога: 4261 мм завдовжки, 1778 мм завширшки, 1568 мм заввишки і колісна база 2765 мм.

У рух ID.3 наводиться електродвигуном, встановленим ззаду, здатним видавати пікову потужність 170 кінських сил і піковий момент, що крутить, 310 Нм. Він живиться від потрійного літій-іонного акумулятора ємністю 57,3 кВтг, що забезпечує вражаючий запас ходу 450 км.

Електрична лінійка Volkswagen в Китаї представлена ​​переважно серією ID, що включає такі моделі, як ID.3, ID.4 і ID.6. За той же період було продано 4031 одиниць ID.4, а ID.6 – 1513 одиниць.

Успіх стратегії зниження цін на ID.3 збільшив продаж електромобілів на конкурентному китайському ринку. Хоча ID.4 і ID.6 не досягли таких же вражаючих результатів, різке зростання продажів ID.3 є обнадійливим прецедентом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Volkswagen

Останні записи

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024