Новини

Електромобілі Volkswagen у Китаї підірвали ринок: продажі ID.3 збільшилися в 3 рази після зниження цін

Продаж електромобілів Volkswagen ID.3 в Китаї значно зріс, збільшившись більш ніж втричі в порівнянні з попереднім місяцем. Цей сплеск пояснюється стратегічним зниженням цін, реалізованим SAIC-Volkswagen на початку липня. Стартова ціна Volkswagen ID.3 впала зі 142 900 юанів до 119 900 юанів (з 19 800 до 16 600 доларів США), що відповідає зниженню ціни на 16%.

Вплив цієї коригування цін був очевидним у показниках продажів за липень, оскільки автовиробнику вдалося реалізувати в Китаї 7378 Volkswagen ID.3, що різко контрастує з 1819 одиницями, проданими в червні. Це вражаючий сплеск продажів на 305% з червня до липня. Примітно, що цей липневий показник знаменує значне досягнення, оскільки щомісячний обсяг продажів цієї моделі ніколи не перевищував 5000 одиниць на китайському ринку протягом 2021 року.

Китайська версія ID.3 випускається на заводі SAIC Volkswagen, спільному підприємстві SAIC та Volkswagen. Він пропонується у двох версіях: базова конфігурація за ціною 119 900 юанів (16 600 доларів США) та дорожчий варіант із цінником 149 900 юанів (20 800 доларів США). За габаритами китайська версія дуже схожа на свого європейського аналога: 4261 мм завдовжки, 1778 мм завширшки, 1568 мм заввишки і колісна база 2765 мм.

У рух ID.3 наводиться електродвигуном, встановленим ззаду, здатним видавати пікову потужність 170 кінських сил і піковий момент, що крутить, 310 Нм. Він живиться від потрійного літій-іонного акумулятора ємністю 57,3 кВтг, що забезпечує вражаючий запас ходу 450 км.

Електрична лінійка Volkswagen в Китаї представлена ​​переважно серією ID, що включає такі моделі, як ID.3, ID.4 і ID.6. За той же період було продано 4031 одиниць ID.4, а ID.6 – 1513 одиниць.

Успіх стратегії зниження цін на ID.3 збільшив продаж електромобілів на конкурентному китайському ринку. Хоча ID.4 і ID.6 не досягли таких же вражаючих результатів, різке зростання продажів ID.3 є обнадійливим прецедентом.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Volkswagen

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025