Ізраїльський стартап Electreon, відомий своїми експериментами з бездротовою зарядкою, виграв тендер на будівництво доріг для заряджання електромобілів у Франції. Однак, як пише Jerusalem Post, на першому етапі довжина ділянки дороги, оснащеної системою бездротового заряджання, становитиме лише 2 кілометри. Крім Франції, такі дороги з’являться і в Норвегії.
Першу ділянку високотехнологічної дороги Electreon збудує неподалік Парижа, супроводивши її стаціонарною бездротовою станцією. 2 кілометри дороги призначені головним чином для заряджання комерційного транспорту.
Річ у тім, що французька влада дійшли висновку, що повномасштабне розгортання такої технології здатне знизити обсяги шкідливих викидів вантажівок на 86%. Проте, враховуючи високу вартість технології, її освоєння йтиме стриманими темпами. До 2030 року Франція розраховує побудувати до 5 тисяч кілометрів таких доріг, а до 2035 року збільшить їхню мережу до 9 тисяч кілометрів.
У Норвегії планують орієнтувати технологію на громадський транспорт — насамперед електробуси, які завдяки бездротовій зарядці від дорожнього полотна можна буде оснащувати компактнішими батареями. Повноцінна дорога в районі міста Тронхейм має з’явитись до 2029 року.
Mercedes-Benz готує оновлену версію GLS третього покоління, причому це вже другий фейсліфтинг моделі. Нещодавно на…
Для цього потрібно провести лабораторний аналіз, на підставі якого експерт видасть висновок. Це єдино вірний…
Експерт зауважила, що кондиціонер в автомобілі краще використовувати лише при позитивних температурах, адже в холодну…
Ген. директор компанії Skoda, Клаус Зеллмер, висловив свою підтримку ідеї поновлення виробництва моделі Skoda Yeti.…
Виробники електромобілів і плагін-гібридів все ще мають певні проблеми з надійністю своїх авто, хоча вони…
Компанія Audi готує кросовер Q7 наступного покоління, який кардинально відрізнятиметься на вигляд від нинішньої моделі. Незалежні дизайнери вже підготували…
Leave a Comment