Ізраїльський стартап Electreon, відомий своїми експериментами з бездротовою зарядкою, виграв тендер на будівництво доріг для заряджання електромобілів у Франції. Однак, як пише Jerusalem Post, на першому етапі довжина ділянки дороги, оснащеної системою бездротового заряджання, становитиме лише 2 кілометри. Крім Франції, такі дороги з’являться і в Норвегії.
Першу ділянку високотехнологічної дороги Electreon збудує неподалік Парижа, супроводивши її стаціонарною бездротовою станцією. 2 кілометри дороги призначені головним чином для заряджання комерційного транспорту.
Річ у тім, що французька влада дійшли висновку, що повномасштабне розгортання такої технології здатне знизити обсяги шкідливих викидів вантажівок на 86%. Проте, враховуючи високу вартість технології, її освоєння йтиме стриманими темпами. До 2030 року Франція розраховує побудувати до 5 тисяч кілометрів таких доріг, а до 2035 року збільшить їхню мережу до 9 тисяч кілометрів.
У Норвегії планують орієнтувати технологію на громадський транспорт — насамперед електробуси, які завдяки бездротовій зарядці від дорожнього полотна можна буде оснащувати компактнішими батареями. Повноцінна дорога в районі міста Тронхейм має з’явитись до 2029 року.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment