Ізраїльський стартап Electreon, відомий своїми експериментами з бездротовою зарядкою, виграв тендер на будівництво доріг для заряджання електромобілів у Франції. Однак, як пише Jerusalem Post, на першому етапі довжина ділянки дороги, оснащеної системою бездротового заряджання, становитиме лише 2 кілометри. Крім Франції, такі дороги з’являться і в Норвегії.
Першу ділянку високотехнологічної дороги Electreon збудує неподалік Парижа, супроводивши її стаціонарною бездротовою станцією. 2 кілометри дороги призначені головним чином для заряджання комерційного транспорту.
Річ у тім, що французька влада дійшли висновку, що повномасштабне розгортання такої технології здатне знизити обсяги шкідливих викидів вантажівок на 86%. Проте, враховуючи високу вартість технології, її освоєння йтиме стриманими темпами. До 2030 року Франція розраховує побудувати до 5 тисяч кілометрів таких доріг, а до 2035 року збільшить їхню мережу до 9 тисяч кілометрів.
У Норвегії планують орієнтувати технологію на громадський транспорт — насамперед електробуси, які завдяки бездротовій зарядці від дорожнього полотна можна буде оснащувати компактнішими батареями. Повноцінна дорога в районі міста Тронхейм має з’явитись до 2029 року.