Huawei нарешті випустила 578-сильний футуристичний електромобіль

0
178

Електричний седан Avatr 12 від Changan, Huawei і CATL був показаний китайським регулятором під час внутрішнього процесу омологації. Він готовий до серійного виробництва. Автомобіль отримав потужність 578 к.с., батарею CATL і футуристичний дизайн екстер’єру.

Раніше Avatr 12 був відомий під кодовою назвою E12. Він позиціонується як повнорозмірний седан високого класу, який заснований на платформі EP1, аналогічно позашляховику-купе Avatr 11. Насправді, Avatr 12 – це не седан, це ліфтбек. Він виконаний відповідно до мови дизайну Avatr і має характерні для бренду тонкі фари, спортивний бампер і гладку форму кузова. Іншими особливостями Avatr 12 є камери замість дзеркал бокового виду, тонкі задні ліхтарі та надзвичайно маленьке заднє скло.

Якщо говорити про габарити Avatr 12, то вони становлять 5020/1999/1460 мм при колісній базі 3020 мм. Для порівняння, він на 81 мм коротший, на 12 мм ширший і на 45 мм нижчий, ніж седан Nio ET7. Його кути в’їзду і виїзду становлять 15/20 або 13/18 градусів, залежно від пакета зовнішнього оздоблення. Ба більше, 12-й – доволі важкий ліфтбек. Його задньопривідна версія важить 2180 кг, а версія 4WD важить 2300 кг. Усередині Avatr 12 отримав п’ять посадкових місць.

Avatr 12 отримав два варіанти моторів на вибір. Перший оснащений одним електродвигуном виробництва Huawei. Він розташований на задній осі і генерує 313 к.с. Щодо версії 4WD, то вона має два електромотори на 578 к.с. Позашляховик Avatr 11 отримав такий самий силовий агрегат. Ємність акумулятора Avatr 12 ще не розкрита. Ми знаємо тільки, що у нього трійкова (NMC) батарея виробництва CATL. У всякому разі, ми можемо припустити, що новинка буде використовувати варіанти батарей Avatr 11. У цьому разі у нього буде дві АКБ: перша на 90,4 кВт/год і друга на 116,8 кВт/год.

Спочатку Avatr було спільним підприємством Changan і Nio, заснованим у 2018 році. Пізніше Nio вийшла з цього СП через фінансові проблеми. Наразі Changan володіє 40,99% акцій, а CATL володіє 17,1%. Решта належать різним інвестиційним фондам. У цьому проєкті у Huawei немає акцій, але вона постачає “мізки”, електродвигуни та інші деталі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!